|
Flaskehals uploadstream |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
The_Joshua ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Juni-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 157 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Marts-2013 kl. 15:13 |
Hej forum.
Jeg kunne godt tænke mig at søge op på lidt information omkring hvad jeg gør bedst for at forbedre min opkobling hjem til når jeg er ude af huset. Som det er nu har jeg en 30/30 fra Waoo og en Linksys E3000 router. Jeg har en Qnap TS-219+ som server. Når jeg er ude af huset og gerne vil tilgå NAS'en for at "streame" eks. hjemmevideoer, så kører det ikke særlig godt (hverken ved direkte opkobling eller VPN). er min flaskehals routeren ud af huset? Jeg har jo ikke samme oplevelse når jeg sidder internt i mit netværk. Jeg er selvfølgelig godt klar over, at der er forskel i hastigheden internt og eksternt i forhold til min linje på de 30 Mbit, men det kan ikke være hele forklaringen. Jeg overvejede at skifte NAS til en Proliant microserver, men vil nok hellere spendere pengene på noget ordentligt netværksudstyr, hvis det kan give en bedre oplevelse. Mvh Chris
|
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvilken hastighed har du ude af huset (i din ende)?
BS
|
|
![]() |
|
The_Joshua ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Juni-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 157 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er forskelligt, men typisk minimum 20-30 Mbit download. De steder jeg har forsøgt.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |