|
S: Sony Xperia GO |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-Marts-2013 kl. 17:56 |
Som overskriften siger, sælges denne tlf. Den er 100% ny, ikke pakket ud eller noget som helst. Tlf er HVID.
Vores datter fik den her istedet for hendes ødelagte tlf, som blev sendt ind til rep. Men vi købte så en anden i mellemtiden til hende. Derfor har vi nu denne her i overskud, som skal sælges. HBO: 1000,- Forsendelse sker på købers regning. Forbeholder mig retten til alt :-) Hvis ikke den bliver solgt herinde, så ryger den på DBA bagefter, men vil først give jer chancen
Redigeret af Treated - 24-Marts-2013 kl. 17:57 |
|
![]() |
|
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
opper den lige en gang inden den bliver smidt på DBA også
|
|
![]() |
|
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
Er der kvit på den?
Hvordan er det mht. garanti? |
|
![]() |
|
jeg har seddel på udlevering på den, den burde fungere som garanti.
|
|
![]() |
|
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
Tak for svaret.
Den var dog tiltænkt en anden, som ikke er interesseret, så desværre... |
|
![]() |
|
eichmeier ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 358 |
hvorhenne i landet?
|
|
![]() |
|
i horsens, står os under min profil :D
|
|
![]() |
|
minusop ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2007 Sted: 2665 Status: Offline Point: 511 |
Jamen, jeg byder da gerne 1000.- incl porto. (evt. afhentet medio April, da jeg ikke så ofte kommer til "hovedlandet"...)
|
|
Man burde egentlig vide bedre, i min alder ... burde!
|
|
![]() |
|
Det er da et bud, som noteres minusop ;)
|
|
![]() |
|
ingen højere bud?
den er smidt på DBA også, regner med at lade den køre til i morgen.
|
|
![]() |
|
så er det sidste chance for bud, lukker i løbet af dagen, så får minusop den til det bud
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
1100 pp budt
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |