|
|
Besvar ![]() |
Side 123 10> |
Forfatter | |
Nettossen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Maj-2009 Status: Offline Point: 269 |
![]() Sendt: 27-Marts-2013 kl. 10:39 |
Hej alle.
Jeg har en fladskærm hængende på væggen, - og et strømstik bag skærmen.
Nu pønser jeg så på at købe en Sonos Playbar, der også skal bruge strøm, - jeg har dog kun ét strømstik bag skærmen.
Kan man få stikdåser, der kan være bag en fladskærm, - eller har I andre løsningsforslag?
Mvh
Chris
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7185 |
![]() |
bare du har plads bag skærmen kan man godt have stikdåser
![]() |
|
![]() |
|
Nettossen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Maj-2009 Status: Offline Point: 269 |
![]() |
Jo jo, - men idéen med en fladskærm er vel, at den skal hænge tæt på væggen, og det gør min også. Jeg tvivler på, at jeg kan få plads til en almindelig stikdåse. Er der ikke opfundet en mere kreativ/praktisk løsning, eftersom stort set alle har fladskærme?
|
|
![]() |
|
Gunraf ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-September-2012 Sted: København Status: Offline Point: 327 |
![]() |
Er væggen hvid, så evt. en hvid kabelskinne
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Er den ikke stadig rimelig dyb, hvis der også skal sættes "hanstik" i?
|
|
![]() |
|
thxtex ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 329 |
![]() |
Du kan få vinklet 220V stik. Man kunne lave en forlængerledning med sådan en.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19650 |
![]() |
De vinklede stik fylder lige så meget som de normale. Klaus |
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
![]() |
Kronmuffen er også opfundet. Hvordan skulle man ellers koble 8 lamper sammen i et vitrineskab?
Ej, find en rigtig samlemuffe. Det er helt lovligt; så længe der kun er Nul og Fase, må man godt selv.
|
|
![]() |
|
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
![]() |
Man kunne også bare lave en ekstra stikkontakt bag tv'et ;-)
|
|
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
|
![]() |
|
![]() |
Ja ja. Men det var da nemmere at stoppe en stikprop/stikdåse med plads til 2 hanstik i kontakten bag skærmen, hvis der fandtes sådan én designet med fokus på, at den skulle være "flad". :)
|
|
![]() |
|
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
![]() |
Er det flade eller runde stik som dit tv osv har?
|
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Se på denne hvis det er flade stik mobil.greenline.dk/#/produkt/4005531682
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 10> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |