recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Erfaringer med Telia TV?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Erfaringer med Telia TV?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
trustno1 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 09-Februar-2013
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér trustno1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Erfaringer med Telia TV?
    Sendt: 09-Februar-2013 kl. 16:20
Hej

Jeg har TDC Hometrio, men jeg er lidt træt af, at man skal betale ekstra for at få kanalerne i HD - det kan nemt løbe op med alle de tilvalg. Derfor overvejer jeg at skifte over til Telia (og deres tilbud med bl.a. HBO), da jeg kan forstå, at HD-kanalerne der er inkluderet i prisen.

Jeg vil derfor høre, om I nogen erfaringer med Telia TV, og om I vil anbefale det. Hvordan er HD-kvaliteten, nethastigheden >< det lovede (den burde være fin, hvor jeg bor) og deres produkt generelt?

På forhånd tak.

(Jeg bor i en bygning, hvor der ikke er indlagt kabel, så jeg har ikke de store valgmuligheder ang. tv/net.)
Til top
qpad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Marts-2008
Point: 729
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér qpad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2013 kl. 16:27
Jeg lytter med her, er der nogen der vil fortælle om deres erfaring med telia tv og inet ? 

Jeg kan sige at jeg indtil videre har erfaring med at deres kundeservice er meget dårlig, har lige ventet 25 min. på at tale med en hos telia. Dårligt tegn. 
Til top
qpad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Marts-2008
Point: 729
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér qpad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2013 kl. 09:50
Slet ingen der har telia TV her på siden som vil fortælle om det er godt eller skidt ? 
Til top
RaskDk Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 04-November-2009
Point: 38
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RaskDk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2013 kl. 18:17
Jeg overvejer også Telia TV og efterlyser derfor også erfaringer med Telia TV.

Jeg har været nede og tale med Telia i Århus, og her oplyser de, at God morgen Danmark på TV2 har testet Telia TV, og at de ifølge testen er den bedste IP TV platform. Jeg kan desværre ikke finde testen, så er der nogen som har set indslaget?

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2013 kl. 18:26

IP-TV, Fibernet TV er IMHO stadig med nogle få undtagelser ikke videre brugbart, der skal bruges en Box, og man kan ikke bruge normale HDD Recordere. Undtagelserne er visse steder i landet hos Waoo. Der bruger man boxe som modulerer signalerne til DVB-C, så normalt modtage udstyr kan bruges. Når alle gør det, så er det fint brugbart, bestemt ikke før.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Andyboyag Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 10-Marts-2013
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andyboyag Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2013 kl. 18:10
Jeg har haft det til test og det er et udemærket produkt. Skal du have det til flere tv skal du have en boks pr. tv.
Til top
wicca Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Juni-2008
Sted: Denmark
Point: 506
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wicca Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2013 kl. 23:47
Ved ikke om det bare er mig, men jeg kan slet ikke se på deres hjemmeside, at deres kanaler skulle være i HD
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu