|
S: 3xTV-tuner |
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Forfatter | |
Charlie Kilo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 101 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Februar-2013 kl. 12:06 |
1. Hauppage HVR-4000 Tuner HVR-4000 QUAD TV-Tuner til følgende signaler: DVB-T, DVB-S/S2, analog TV og FM radio. Alt originalt tilbehør medfølger. Original emballage haves Sælges for 300 2. Digital Everywhere Floppy DTV Floppy DTV DVB-T. Original emballage og tilbehør medfølger Sælges for 3. Digital Everywhere Floppy DTV DVB-S/S2 TV tuner. Original emballage og tilbehør medfølger Sælges for 200 Få det hele til en samlet pris på 500 Købes alle dele på en gang får du yderligere en Floppy DTV adapter inkl. fjernbetjening således tuneren kan monteres i 3,5" bay og have direkte adgang til et CAM modul - sådan et smider jeg også med (ved dog ikke om det er til DVB-T eller S/S2) - og det var gratis ved køb af hele pakken! Redigeret af Charlie Kilo - 12-April-2013 kl. 14:31 |
|
|
mjmusicianmj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-November-2012 Status: Offline Point: 191 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hvor gammel er tranquil nas og har du kviterring ? Hvad er Max tb installeret total eller per disk ?
|
|
![]() |
|
Charlie Kilo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 101 |
Ja, selvfølgelig har jeg en kvittering den lyder på £378. Den er fra foråret 2009, men har aldrig fungeret som NAS, men "ekstern" HDD når jeg har streamet film. Jeg har pt. en blanding af 1 og 2 Tb HDD, hvorfor jeg med sikkerhed kan sige at den kan have 10 Tb uden problemer. |
|
|
Prøver igen med en reduceret pris......
1. Luxa2 LM 200 kabinet: HBO 1600,- 2. Tranquil NAS (uden HHD): HBO 1600,- Samlet pris for Kabinet, NAS, og alle TV-tunere reduceres også til 3700
|
|
|
bjorno ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2008 Sted: Hellerup Status: Offline Point: 961 |
Jeg er muligvis blevet blind på mine gamle dage, men hvor i landet står tingene?
|
|
![]() |
|
Sorry, det er i Randers
![]() |
|
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Tranquil BBS 2 NAS/Homeserver
har du nogle billeder af den, hvilke raid understøtters der ? |
|
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
Det er ca sådan her den ser ud
![]() Hvis det er modellen med controller kan den æde 3TB (4 af portene) og en indterne kan tag 2TB. Kan være man kan firmware sig til større |
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
|
Det er modellen
![]() Her et billede af den der står hjemme ved mig
![]() |
|
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
ikke for at skambyde og ved godt du forventer mere, men vil alligevel ligge ud med at byde 1000 kr afhentet for
Tranquil BBS 2 NAS/Homeserver
|
|
![]() |
|
Hej Hackerjac
Tak for tilbudet. Du har ret jeg forventer mere end, så ellers tak
![]() |
|
|
jeg syndes der mangler en del inf fra dig, feks skal der instaleres noget styresystem såsom homeserver, hvis der skal følger der så licens med eller skal det købes ved siden af
og som jeg har spurgt om tidligre uden at få svar, hvilke raid understøtter den, 0, 1, 5, 10 eller hvad ? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |