|
Yousee (m. firedv-c) transponder fil |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Preetzmann ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-Marts-2011 Status: Offline Point: 15 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Marts-2013 kl. 13:36 |
Hej !
Det lader til at Yousee har ændret i deres kanalstruktur. Det har desværre resulteret i at jeg har midste flere kannaler eks. DR1 og Zule. Er der nogen med lignende setup der kan sende mig deres transponderliste (*.reg) så jeg kan lave en ny søgning og få alle kanaler med igen? På forhånd tak fakta: - driver verison 5.7 - 2 x firedtv-c - yousee mellempakke - win 7 installeret (64 bit) - Windows media center Mads |
|
![]() |
|
Preetzmann ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-Marts-2011 Status: Offline Point: 15 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Help !!!
Dette kan betyde at jeg må skrotte mit media center hvis jeg ikke kan få alle kanaler med i min scannning! Er der virkelig ikke nogen der har et setup magen til i østjylland der kan hjælpe? /Mads
|
|
![]() |
|
ZrednaZ ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 51 |
Prøv at se http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=118434 - måske du kan bruge frekvenslisten derfra? Den ligger der både som XML og som CSV. Jeg har lavet en ny kanalsøgning i går, og den fandt alle YouSees nye HD-kanaler.
Redigeret af ZrednaZ - 31-Marts-2013 kl. 14:26 |
|
![]() |
|
Hej ZrednaZ
Tak - jeg har set tråden, men er noget i tvivl om, hvordan jeg konverterer din XML til en *.reg fil som mit Fireddtv bruger. de første tal i syntaksen kan jeg ikke gennemskue, det er ikke ligesom en xml fil hvor de egentlig angiver hvilken kanalnummer det er. Er det noget nogen kender noget til? /Mads
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |