|
3D spørgsmål |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
duppe ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 74 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-Marts-2013 kl. 09:48 |
|
Hej
har et måske dumt spørgsmål, jeg ikke kan google mig frem til. Jeg har en samsung blueray hhd optager den understøtter 3d (Samsung bd-E8300n), det må være aktive briller samsung bruger?!? Jeg har fået tilbudt et lg-tv som har 3d, men det er passive briller. Nu er mit 100000 kr spørgsmål, kan jeg ikke købe 3d blueray film, afspille på samsungen og vise dem på lgén - vil det aldrig give 3d, eller bestemmer tvét hvilken 3d den skal vise? Håber det er lidt forståeligt, men har tabt sutten lidt her, og kan ikke google mig frem til et svar? på forhånd tusind tak for al hjælp |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Det er naturligvis den måde TVet viser det på der er gældende. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
duppe ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 74 |
|
okay - tusind tak, så må jeg have forstået det korrekt, mine tanker var, at enten bestemte tvét eller at det ikke kunne lade sig gøre. Det forklarer så hvorfor der ikke stå hvilken type 3d det er på blueray kasserne tusind tak |
||
![]() |
||
|
lige et tillægs - lg´s måde er det side by side 3d? |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
|
Det er ligesom alle andre begge dele. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
|
Undskyld, ny skal jeg nok holde igen med de dumme, i spec på tv står der 3d-type FPR (CINEMA 3D) Format S/S, T/B, F/S har det ingen betydning for side by side eller hvad de nu hedder? |
||
![]() |
||
|
BDer er S/S og det kan TVet og BD afspillleren. |
||
|
||
![]() |
||
|
tusind tak for tålmodigheden, jeg blev meget klogere.
Go påske |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |