|
S: EyeTV Netstream DTT |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MaVa ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-April-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 132 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-Marts-2013 kl. 13:19 |
Sælger min Elgato EyeTV Netstream DTT (DVB-T tuner)
Pris: 650 inkl. forsendelse Den er købt 11.02.2011 og er som ny, samt i original emballage. Klip fra Apples side: EyeTV Netstream DTT is a network dual TV tuner for digital television that lets you watch live on all Macs and iPads* on your home network. EyeTV Netstream DTT connects to your TV aerial and to your router via Ethernet to stream digital television to your computers. Two users can watch and record different programmes at the same time.
|
|
![]() |
|
Sunny ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 325 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Følger EyeTV softwaren med?
|
|
![]() |
|
MaVa ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-April-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 132 |
Der 2 licenser med i kassen til EyeTV, så ja de følger med.
|
|
![]() |
|
Sunny ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 325 |
Er det kun til DVB-T eller også C?
|
|
![]() |
|
DiscomanDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1423 |
Jeg tillader mig lige at svare. Det er KUN Dvb-T og selvfølgelig kun de gratis kanaler.
|
|
![]() |
|
Hvor i landet befinder det sig? Kan du evt. Sende et par billeder af tingene (måske i en PB), gerne af software og licenser. Behøver ikke at kunne se hele nummeret
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |