|
Catalyst control center |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
svsommer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-Marts-2013 kl. 13:30 |
|
Hej
jeg har lidt problemer med mit grafikkort asus AH3450
jeg har nu prøvet at instalere catalyse center men kan ikke åbne det der sker ikke en dyt når jeg prøver at åbne.
har prøvet med forskellige driver og formateret et pargange og det hjælper ikke.
et andet problem er når jeg køre 1920X1080 så har jeg sorte kanter på skærmen.
håber i kan hjælpe
|
||
Mvh
Svsommer |
||
![]() |
||
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
sorte kanter = overscandering som du stiller i (ja) ccc :-)
Så du skal have ccc på plads først. Nogle gange kan du vælge "avanceret" i grafikkortets egenskaber og "snyde" ccc igang. BS
|
||
![]() |
||
kmoller ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-Juli-2006 Status: Offline Point: 45 |
|
Har du .NET4 på ? -- AMD Catalyst Control Center requires Microsoft .NET4 Framework. Windows Vista and Windows 7 users may need to install the Microsoft .NET4 Framework as a prerequisite to use Catalyst Control Center -- mvh Kristoffer |
||
![]() |
||
svsommer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
|
nej jeg kan ikke snyde ccc igang
|
||
Mvh
Svsommer |
||
![]() |
||
|
|
||
Mvh
Svsommer |
||
![]() |
||
|
nå nu virker min lyd ikke mere
|
||
Mvh
Svsommer |
||
![]() |
||
|
hvordan fjerner jeg en driver så den ikke bliver instaleret igen
|
||
Mvh
Svsommer |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |