|
S: LG 3D-briller, 4 stk. (AF-F315) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4475 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-Marts-2013 kl. 17:30 |
Sælger 4 stk 3D-briller til et LG tv.
![]() TV'et er købt i dag, men da 3D ikke interesserer mig, tænker jeg at der er en anden der kan få glæde af brillerne. De er endnu ikke pakket ud. Nypris finder jeg på nettet til 362kr. Prisidé: 250kr. Befinder sig på Frederiksberg.
|
|
![]() |
|
steen m ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 190 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den køber jeg hvis de kan bruges til Jvc x3.
|
|
![]() |
|
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4475 |
Tvivler på de kan bruges til Jvc x3... De er jo lavet til et LG tv. Men du skal være velkommen til at købe og give det et forsøg (Uden fortrydelsesret dog)
|
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
selvføldig kan brillerne ikke bruges til Jvc x3, da de er til passiv 3D
|
|
![]() |
|
steen m ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 190 |
Ok tak.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |