recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sagem HD PVR 102 - CT
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sagem HD PVR 102 - CT

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
SoundWave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Maj-2009
Status: Offline
Point: 817
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SoundWave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sagem HD PVR 102 - CT
    Sendt: 28-Marts-2013 kl. 09:58
HD-TV boks med 250GB harddisk sælges.
HBO: 200 kr.

Den befinder sig i København SV.

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SoundWave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2013 kl. 09:57
Er den for dyr, eller er det bare ikke noget folk bruger mere?
Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Marts-2007
Point: 4207
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hans j Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2013 kl. 10:15
Kan den bruges til ukodede kabelkanaler på yousee?
Kan den optage og vise en anden kanal samtidig?
Hvad kan netværk bruges til?
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SoundWave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2013 kl. 11:20
Aner ikke om den virker til Yousee, da jeg kun har prøvet den til Canal Digital. Den virkede fint til de ukodede kanalkanaler hos Canal Digital. Den kan godt optage og vise anden kanal samtidig. Så vidt jeg ved kan netværket ikke bruges til noget, stikket er der bare. Det kan dog godt være jeg tager fejl.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2013 kl. 11:26

Oprindeligt skrevet af SoundWave SoundWave skrev:

Aner ikke om den virker til Yousee.

Det vil den jo naturligvis ikke kunne bruges til, da den er til SATTELIT og DVB-T.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SoundWave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2013 kl. 12:03
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Oprindeligt skrevet af SoundWave SoundWave skrev:

Aner ikke om den virker til Yousee.

Det vil den jo naturligvis ikke kunne bruges til, da den er til SATTELIT og DVB-T.
Ehm... den har DVB-C tuner.
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Point: 1600
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2013 kl. 12:54
Jeg har den samme bog den er bare super. 2 tunere og kan dermed optage 2 programmer samtidig med at afspille noget helt 3. fra harddisken. Har dog heller ingen erfaring med andre DVB-C udbydere.

Er der mere efterspørgsel, kan lignende model erhverves i Odense hos undertegnede, da jeg ikke længere optager.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu