|
Solgt |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bconrad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2006 Sted: Ry Status: Offline Point: 616 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-April-2013 kl. 09:53 |
Jeg har en velfungerende Roomba 560 stående, som jeg ikke bruger. Den fungerer fint og der medfølger ladestation og et par virtuel walls.
Højeste bud over 600 kr. (plus evt fragt) Kan ses og afhentes i Hinnerup. Den kan også leveres i Aarhus. Jeg lader auktionen køre til fredag kl. 20.00
Redigeret af Bconrad - 07-April-2013 kl. 15:38 |
|
![]() |
|
MortenP ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 658 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Alder på roomba'en?
|
|
![]() |
|
Bconrad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2006 Sted: Ry Status: Offline Point: 616 |
Den er købt i slutningen af 2009, men har ikke været brugt i noget tid, da den ikke er så god til at rydde legetøj op inden den støvsuger.
|
|
![]() |
|
Grung ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2006 Status: Offline Point: 284 |
Jeg byder 600 +pp
|
|
![]() |
|
Hessi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-December-2006 Sted: Århus N, DK Status: Offline Point: 1528 |
Du må meget gerne smide den af i Århus (Viby) så byder jeg 650 kr.
![]() |
|
![]() |
|
650 er noteret.
|
|
![]() |
|
Hessi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-December-2006 Sted: Århus N, DK Status: Offline Point: 1528 |
Kunne du smide nogle billeder op af den + tilbehør så man kan se standen?
Hvor længe kører den på én ladning? Hvordan er det med poser? Bruger den overhovedet poser og i så fald kan de købes overalt? Er der noget man skal tage højde for? (tænker på at den er brugt så det kan være der er noget som ikke helt er som det var i starten)
|
|
![]() |
|
Grung ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2006 Status: Offline Point: 284 |
700 + pp
|
|
![]() |
|
tjek
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |