|
Panasonic VT20 - Tv Guide |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
fc-andeby ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 209 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-April-2013 kl. 01:15 |
Hej
Jeg har et Panasonic VT20 50" fra 2010 og er utrolig godt tilfreds med det. Jeg har dog et problem som relatere sig til TV Guiden. Hver gang jeg skrifter om på en ny kanal, kommer der en bjælke med diverse informationer i bunden af fjernsynet, bl.a. hvilket program der kører på den nuværende kanal og det her mit problem er. For fjernsynet har efterhånden i meget lang tid haft problemer med at opdatere bjælken. Når jeg skrifter om på en ny kanal, viser den ofte det program som har været før, end det program de viser nu. For at løse problemet, gør jeg enten det at jeg venter til at bjælken er væk og fremkalder den igen, så er den som regel opdateret eller går ind på TV Guiden og så bjælken som regel også opdateret igen. Men på sidste er det blevet meget værre, det er ikke altid længere det hjælper at gøre de to ting og så bliver bjælken ved med at vise det forrige program, hvilket er meget irriterende. Ved godt at jeg bare kan gå ind på TV guiden og se oversigten. Men synes nu det ville være rart, hvis jeg kunne få det til at virke igen. Er der nogle af jer der har det samme problem og hvad kan man evt. gøre ved det? MVH. Thomas |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19823 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor modtager du tv signaler fra?
Klaus |
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
Har du prøvet at stille fjernsynet op fra ny ( fabriksindstillinger)? Det findes i Indstillingsmenuen.
|
|
![]() |
|
fc-andeby ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 209 |
jeg har yousee. Jeg har godt nok 2 fjernsyn på den samme antenne box og kører signalet igennem yousee boxen. Kan det være derfor?
Har ikke prøvet at nulstille Tv'et, men det vil jeg da overveje at gøre, hvis der ikke kommer andre forslag.
|
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Er antennekablet et, du evt. selv har lavet, vha. en ledning, (selvfølgelig)
![]() |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
Det er et kendt problem ved Panasonic. Har samme problem med mine. Der er flere ældre tråde omkring dette - bl.a her : http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=111604
|
|
![]() |
|
![]() |
|
nej. Det kabel jeg bruger var et jeg fik med fjernsynet og så bruger jeg en split til de to antennestik
|
|
![]() |
|
kim.t
Ja det har du vist ret i.
|
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Kun ét TV tilsluttet vægdåsen, og intet andet - hvad sker der så? Prøv lige det...
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19823 |
Ja, hvad er signalniveau og signalkvalitet? Klaus |
|
![]() |
|
Og får du internet fra YouSee, og har derfor en adapter koblet på vægdåsen? Denne adapter dæmper signalet med ca. 4 DB, fik jeg at vide en gang af en YouSee-tekniker.
Redigeret af turbo2 - 01-April-2013 kl. 11:00 |
|
![]() |
|
skal nok prøve de forskellige ting, er dog ikke hjemme lige nu.
Jeg har ikke internet fra yousee. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |