|
SOLGT ! Android Smart TV Stick |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Langtoft ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 29-December-2009 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 424 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 31-Marts-2013 kl. 23:01 |
Som titlen siger sælges hermed 1 stk. Android Smart TV. Den har kun været tændt for at jeg kunne se at den virkede og for at få følgende specs ud af den :)
OS : Android 4.0.4 CPU : Arm V7 Rev.2 (1Ghz) Memory : 1GB Internal Storage 512MB SD Card Storage : 2GB Wifi indgange/udgange: 1 x HDMI (FULLHD) 1 x Normal USB 1 x micro SD kort 2 x Micro USB (den ene bruges til strøm) Der medfølger 1 stk. lille HDMI forlænger kabel samt et OTG Kabel (Micro USB til Normal USB adapter kabel) med. HBO : 300 kr ![]() Redigeret af Langtoft - 05-April-2013 kl. 14:06 |
|
![]() |
|
trikker ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 314 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den er jeg interesseret i for afhentning. Har den et model/typenr. ?
|
|
![]() |
|
Langtoft ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 29-December-2009 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 424 |
Det står intet på den , det var netop derfor jeg måtte tilslutte den og hente en App for at se specs.
Jeg har original æsken, men det er ikke altid man kan stole på hvad der står der :) Der står Cortex A8 1.5Ghz (1Ghz Cpu + 500 Mhz GPU) HDMI 1080P & 2160P Wireless 802.11 b/g/n USB2.0 OTG/T-Flash/USB2.0 Host Som jeg kan læse mig til , så er Cortex A8 baseret på Armv7 arkitektur... Redigeret af Langtoft - 31-Marts-2013 kl. 23:15 |
|
![]() |
|
trikker ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 314 |
300,- budt
|
|
![]() |
|
Det er noteret .. jeg lader den lige rulle et par dage :) Den er pt. også tilsalg på xboxlife's forum.
Redigeret af Langtoft - 01-April-2013 kl. 14:33 |
|
![]() |
|
bump :)
|
|
![]() |
|
mentormic ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-Februar-2013 Status: Offline Point: 30 |
jeg vil godt give 350 inc porto
|
|
![]() |
|
Det er noteret :)
|
|
![]() |
|
Den løber til i morgen kl. 18:00 , der pålægges 15 min. ekstra tid pr. bud fra 17:45
|
|
![]() |
|
PB til Mentormic ...
|
|
![]() |
|
Solgt .. Kan lukkes, slukkes, slettes :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |