|
iPhone 4 Powerknap (den øverst) |
Besvar | Side 123 5> |
Forfatter | ||
Casper
Guld medlem Oprettet: 25-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 598 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 26-Marts-2013 kl. 06:13 |
|
Hej
Igår aftes var jeg så uheldig at opleve at min iPhone's powerknap lige pludselig blev hård, senere lidt mere hård og nu kan man jeg næsten ikke trykke knappen og aktivere tlf.. Jeg undre mig meget, da jeg ikke kan se hvad der skulle være sket forud for dette. Jeg passer meget på mine ting, så igen, jeg undre mig. Jeg tager nok forbi iRep i Kbh i eftermiddag, og så må de så på den. Men den operation koster 500 bobs Min iPhone er halvanden år (jeg fik den ombyttet efter 1 år pga. hjemmeknappen), + påskelukning osv.. Og jeg kan ikke åndvære den Så jeg vil høre om I ved, om de kører med noget studenterrabat eller lign.? Pft. tak..
|
||
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
|
||
Bruger udmeldt 8
-- Oprettet: 05-August-2008 Status: Offline Point: 650 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det kan godt ske. Jeg vil mene, at du skal levere den til rep. der hvor du har købt den for at få den rep. under reklamationsretten. Reklamationsretten løber 2 år fra den første ombytning. Apple plejer at være ret flinke til at ombytte uden omkostninger for dig under reklamationsretten. Du betalte da heller ikke for ombytningen efter 1 år ?. Personligt ville jeg aldrig aflevere en iPhone til rep. uden om det autoriserede salgssted. Der er INGEN værksteder i danmark som er autoriserede Apple værksteder, hvorfor man altid modtager en ombytter.
|
||
Berdel
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1153 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg fik en ombytning pga samme fejl en uge før den blev 2år
|
||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja der er to års fuld garanti på din iPhone. Så afsted med den til forhandleren..
|
||
Beanie
Guld medlem Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er så en lodret løgn.
|
||
Beanie
Guld medlem Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
db89
Guld medlem Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg troede normalt kun elgiganten kørte med reklamationsret...
|
||
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19475 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvor står det henne? Her kan jeg ikke finde noget: http://www.elgiganten.dk/cms/s-kGKsGQVtWR4AAAEwldB6pvUU/garanti-og-servicevilkar Heller ikke her: http://www.elgiganten.dk/product/mobil-gps/mobiltelefoner/IP4S16GBBLACK/iphone-4s-16gb-sort Klaus |
||
audiogon
Pause fra forummet Oprettet: 23-Februar-2010 Status: Offline Point: 395 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Min datter har lige haft det samme. Den er 8 mdr købt ved Elgiganten. Hun ville ikke undvære den i en uge eller halvanden, så jeg spurgte hvor de fik rep., og det var ved Telecare i Esbjerg. Vi aftalte at vi kunne komme med det samme.
De kiggede, og så fik hun bare en ny, og samtidig at vide at nu er der 2 års nygaranti på den nye, og det er der papir på. På vejen hjem lagde hun så back-up filerne tilbage på telefonen, og nu skylder hun mig en tjeneste nice..... |
||
Muffeh
Guld medlem Oprettet: 19-December-2009 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 1040 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Folk misforstår ofte konceptet bag reklamationsretten.
På mange elektroniske enheder er der fra fabrikkens side op til 1 års garanti som standard (med mindre andet er angivet!) I Danmark er det sådan, at man har 2 års reklamationsret der funger således: Opstår en fejl i de første 6 måneder, er det butikkens ansvar at påvise om fejlen er selvforskyldt eller om det en fejl der har været tilstede fra fabrikken af. De næste 6 måneder ligger den bevisbyrde hos forbrugeren. Inden for disse 12 måneder, er enhver fejlfinding som ikke er direkte årsaget af forbrugeren selv, dækket af garanti. det betyder reparation i første forsøg, og opstår fejlen igen har butikken endnu en chance til at udbedre fejlen inden man har lov til at lade købet gå tilbage. (og det med fuld tilbagebetaling) <- dog skal det nævnes, at er fejlen IKKE den samme som første gang, har butikken yderligere 2 forsøg til at rette op på dette. Det sidste år af reklamationsretten er en fordel vi har her i DK, den giver os mulighed for at reklamere over en fejl, og få den udbedret og dækket under normal garanti ordning, og her er det 100% op til forbrugeren at bevise at fejlen var tilstede fra fabrikkens side! (i mange tilfælde vil jeg mene det er ret svært men det nu sådan det engang hedder) <- Dette er information jeg fik for et par år tilbage, i forbindelse med ballade jeg havde med en butik over noget reparation af en bærbar computer, så var nødsaget til at ringe ind til forbrugerklagenævnet og hører ad hvordan jeg var stillet. -> dette resulterede så i, at jeg faktisk fik den lavet en 3. gang, som så holdte til butikkens held, da maskinen nærmede sig sine 2 år. |
||
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
Besvar | Side 123 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |