|
K -MPEG4 tuner ER KØBT |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Chr. R. ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 118 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-April-2013 kl. 02:45 |
TUNEREN ER KØBT Jeg er køber til en ekstern MPEG4 tuner der opfylder alle disse krav:
Smid venligst et link til den model i tilbyder mig, samt naturlig pris. På forhånd tak Redigeret af Chr. R. - 04-April-2013 kl. 15:38 |
|
![]() |
|
Niller55 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-Oktober-2009 Status: Offline Point: 631 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
[QUOTE=Chr. R.]Jeg er køber til en ekstern MPEG4 tuner der opfylder alle disse krav:
Smid venligst et link til den model i tilbyder mig, samt naturlig pris. Harald Nyborg har en ny denver til ca 400 kr. Men det ved du vel... |
|
![]() |
|
Chr. R. ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 118 |
Nej, dvs. nu gør jeg. Tak ![]() Betyder den manglende DVB-T2 funktion i Denveren noget, nu når signalet kommer fra YouSee? |
|
![]() |
|
Niller55 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-Oktober-2009 Status: Offline Point: 631 |
Du har jo yousee - så skal du have den model der er med DVB-C tuner i..
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |