|
Mangler tv3 hd |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Fuldafenergi ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 17 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-April-2013 kl. 23:15 |
Ville bare høre andre på yousee net om de også mangler TV3 Hd i deres pakke, (den alm sd version er der stadig) den er i hvert fald forsvundet her i Viborg området
|
|
![]() |
|
Gunraf ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-September-2012 Sted: København Status: Offline Point: 327 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du søgt kanaler igen?
|
|
![]() |
|
Desperate ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 159 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Her i Kbh. NV hvor jeg bor, har TV 3 HD et "kodet" symbol - selvom den ikke er kodet. Så det kan måske være, at du skjuler kodet tv?
Det er ikke utænkeligt at "kodet" symbolet vil forsvinde, hvis jeg søger kanaler forfra. Men det venter jeg med, til YouSee har lukket for SD-kanalerne.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |