|
Strømforsyning |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Flatcurve ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 126 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-April-2013 kl. 18:43 |
Hejsa alle sammen
Jeg er ved at have flækket en medie pc sammen og alt er passivt og ssd hdd. Men den er stadig montert med en standard strømforsyning. Og kan ikke finde nogen...... Bundkortet er en Asrock P5B-DE P965 S775 Håber i kan hjælpe med at finde en lydløs strømforsyning Mvh |
|
![]() |
|
Flatcurve ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 126 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bump
Mangler også 2 gb ram mere, men hvilke kan den bruge?? mvh
|
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4057 |
Jeg ville købe cossair da der er livtids garanti på, med mindre detner skade du selv laver på den
|
|
![]() |
|
Max, er der en, du ved er stille, den skal ikke trække det vilde setup.
Mvh |
|
![]() |
|
Zulu ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 775 |
Nu er det godt nok et socket775-system kan jeg se ud fra bundkortet, men hvis du kan holde dig under 150W, så ville jeg vælge en DC-DC-PSU som Streacom Nano elle PicoPsu.
|
|
![]() |
|
Ser mega interessant ud med der PSU'er, har fundet nogle på ebay, der kan bruges. Så det er helt klart en overvejelse.
Men kan skelet lidt til en barebone pc. men vil den kunne klare sig som htpc?? Mvh og tak for hjælpen
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |