|
SOLGT - Harmony 1100 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Erik_A ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 195 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Marts-2013 kl. 12:52 |
Hej
Harmony 1100 sælges, fejler intet, købt direkte ved Logitech. Extender fra Harmony 895 kan medfølge hvis det ønskes. Kom med et godt bud. Befinder sig i nærheden af Skive /Erik Redigeret af Erik_A - 09-April-2013 kl. 19:47 |
|
_____
/Erik |
|
![]() |
|
Erik_A ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 195 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bump
|
|
_____
/Erik |
|
![]() |
|
Kan det virkelig passe at denne slet ikke kan sælges?
|
|
_____
/Erik |
|
![]() |
|
Scubaghost ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Sted: Norsjælland Status: Offline Point: 1178 |
Det kommer an på prisen... Jeg byder 500,-
|
|
![]() |
|
Synes det lyder lidt lavt nu der er rf extenter med, men det er set...
|
|
_____
/Erik |
|
![]() |
|
SPooL ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 18-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 49 |
Hej Erik
Jeg gik glip af en, som blev sogt for næsen af mig i sidste uge ;) ( min egen fejl - var for langsom) jeg vil godt give 750 og så klarer du fragten hvis ellers du kan stå inde for at standen er god og ikke har ridser.
Jeg skal bruge den nu og her da min egen er gået i stykker så mit bud gælder til søndag aften, da jeg ellers skal have fat i en anden.
Mvh
Carsten
|
|
På vej mod min egen hjemmebio efter 10 år med projektor i stuen - det blir' vildt :)
|
|
![]() |
|
Vil det sige at jeg skal sende i dag for at du har den søndag, eller skal jeg bare godkende på søndag?
|
|
_____
/Erik |
|
![]() |
|
SPooL ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 18-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 49 |
hehe bare godkende inden søndag - er ikke urimlig ;P
|
|
På vej mod min egen hjemmebio efter 10 år med projektor i stuen - det blir' vildt :)
|
|
![]() |
|
kan du ikke give mig et ring på 40432299 , så kan vi lige snakke om det istedet for alt det skriven frem og tilbage
|
|
|
|
![]() |
|
Jeg skriver en sms på søndag, så tager vi den derfra :-)
|
|
_____
/Erik |
|
![]() |
|
ok fint , får du andre bud må du lige holde mig inden i loopet så tager vi det der fra
|
|
|
|
![]() |
|
Det skal jeg gøre...
|
|
_____
/Erik |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |