|
S: D-Link Boxee |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Absolitos ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-Marts-2013 Sted: Glostrup Status: Offline Point: 17 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-April-2013 kl. 16:48 |
Hey
Jeg har denne box som jeg ikke længere bruger. Den har i øjeblikket boxee hacks sant navi-X, men kan fjernes. God stand, med fjernbet. HBO 600, befinder sig i Glostrup |
|
![]() |
|
oo27 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Januar-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 1465 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Klarer den dansk Netflix?
|
|
LG 65C1 OLED - Monitor Audio Silver RS InWall x5 - AVR-AX1200
|
|
![]() |
|
Absolitos ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-Marts-2013 Sted: Glostrup Status: Offline Point: 17 |
Hejsa
Kan de ikke alle det? det er vist "bare" et spg omkring endnu et hack.. Jeg ved det dog ikke, købte den i onsdags, men kan ikke det jeg skal bruge den til, så sælger den videre. http://x-hund.dk/2013/01/endelig-sadan-far-du-netflix-pa-boxee-box/ Absolitos |
|
![]() |
|
Supergris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1489 |
Hvis du ikke ved, hvad du skal bruge den til, hvorfor har du så købt den???
Jeg vil gerne byde 600 kr. + porto...
|
|
![]() |
|
Jeg troede at jeg kunne bruge den som modtager til en ftp server, men det kan man ikke.
Heller ej men div. hacks. Helst f2f, hvor bor du henne af? |
|
![]() |
|
Supergris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1489 |
Jeg bor i Esbjerg, men den kan vel sendes??
Har du ikke købt den fra ny???
Redigeret af Supergris - 05-April-2013 kl. 20:15 |
|
![]() |
|
Jo selvfølgelig kan den det, men jeg har ikke kassen længere. Kan dog pakke den meget forsvarligt ned via mit arbejde. Er det ok?
|
|
![]() |
|
hongant ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 214 |
500kr afhentet?
|
|
![]() |
|
Du skriver, at du har købt den i ondsdags, men har du ikke købt den fra ny???
|
|
![]() |
|
Hongant, 550 og det er din
Supergris, købt på dba i onsdags. |
|
![]() |
|
Solgt og afhentet
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |