|
Zappiti player |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3978 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 06-April-2013 kl. 16:54 |
Er der nogen herinde, der har erfaring med Zappiti player?
Jeg overvejer at købe denne her. Den er baseret på DUNE, som jeg er meget glad for, men ville da gerne have en afspiller der indekserer selv.Og udfra de tilbagemeldinger der er kommet på Popcorn A400, så kigger jeg også andre veje. Alt input er velkomment. |
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den indekserer ikke selv. Du skal stadig have gang i din computer.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3978 |
Funktioner
Tak(0)
|
OK - Så er Yardis jo lige så godt. Æv.
|
|
|
|
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jep. Der er vist rygter om at opdatering uden PC kunne komme i fremtidige firmwares, men det er jo ikke en garanti.
|
|
|
|
hummelmose
Funktioner
Tak(0)
|
Så bliver jeg bare på min dejlige DUNE HD 301. Jeg tør ikke Popcorn lige nu.
|
|
|
|
Torben Rasmussen
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har prøvet et par af PCH nu og selvom A400 er blevet bedre, så sidder man stadig tilbage med en følelse af at være Beta-tester. Jeg har stadig et eksemplar af A400 stående, som venter på at blive sendt retur - måske man skulle pakke den ud igen og se hvor langt de var kommet med deres firmware...
|
|
|
|
hummelmose
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg så den på CES i Las Vegas, og var meget begejstret, men kan godt se på kommentarerne i vores forum, og på din anmeldelse at det ikke nødvendigvis er nu man skal byde ind.
|
|
|
|
forzajuve
Guld medlem Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Online Point: 6487 |
Funktioner
Tak(0)
|
Glæder mig til der bliver lavet en komplet medieafspiller.
Er det utopi ? :) |
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
Torben Rasmussen
Funktioner
Tak(0)
|
Den har også en del lækre features, men når de basale ting giver knas, så kan glimmeret ligesom være lige meget.
|
|
|
|
hummelmose
Funktioner
Tak(0)
|
Nej. Jeg må sige at Plex Medie center er meget tæt på.
|
|
|
|
Andersss
Guld medlem Oprettet: 27-April-2011 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 579 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvornår har du sidst prøvet en ny firmware? Jeg synes der er sket væsentlige forbedringer med de sidste par opdateringer. For mig har det især været med .iso filer 1:1 BD rips som gik fra ikke at virke til at virke mere eller mindre konsekvent alle sammen.
Det endelig netværks fix er dog ikke færdigudviklet endnu.
|
|
Torben Rasmussen
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har ikke haft afspilleren ude af kassen siden vores anmeldelse tidligere på året. Den venter bare på at blive sendt retur.
Min største anke var dengang problemer med undertekster og BD 1:1 rips. Og så selvfølgelig at en crashede lidt for ofte til min smag. Redigeret af Torben Rasmussen - 07-April-2013 kl. 11:48 |
|
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |