recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Di Gio´s Hjemmebio
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Di Gio´s Hjemmebio

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Di Gio Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 31-Marts-2007
Status: Offline
Point: 91
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Di Gio Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Di Gio´s Hjemmebio
    Sendt: 07-April-2013 kl. 12:57
Så fik jeg skudt lidt billeder af mit setup.

Ta godt imod det.

·         Forstærker:

·         Media afspiller:

·         Front højttaler:

·         Center Højttaler:

·         Bag Højttaler:

·         Subwoofer:

·         TV:

Pioneer SC-LX 81

Hjemmebygget mediacenter/Logitech Squeezebox

KEF XQ 40

KEF XQ 50

KEF HTS3001SE

SVS PC13-ULTRA

Panasonic TX-P55VT30Y

.

Min lille SVS sub :)
Min lille SVS sub :)

Er super glad for mine kef højttaler, spiller dejligt detajleret og god dybde.
Jeg er igang med at lave nogen lydrammer som skal hænge på front væggen.

Redigeret af Di Gio - 08-Maj-2013 kl. 07:55
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2013 kl. 13:10
Ser godt ud :-) Kan godt forstå du er glad for Kef'erne, de spiller rigtig godt. Men kan sub'en godt li' hjørneplaceringen? Den har vel ingen problemer med at levere tilstrækkeligt bas uden "vægforstærkningen"?

Lydrammer er det "basstraps"?
Til top
Di Gio Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 31-Marts-2007
Point: 91
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Di Gio Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2013 kl. 14:14
Synes svs`en gør det til UG hvor den står.. Har prøvet at placere den andre steder hvor den stod mere frit. Ang. Lydrammer er det fordi akustikken IK helt er i top selvom der er troldtekt på loftet. Har næsten 4 meter til loftet. Jeg har haft lånt nogen Lydrammer, der var en del forskel i akustikken efter de blev monteret. Men dem jeg havde lånt med hjem kunne ikke godkendes af fruen, så jeg må selv i gang med at lave nogen :)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu