|
Di Gio´s Hjemmebio |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Di Gio ![]() Bruger ![]() Oprettet: 31-Marts-2007 Status: Offline Point: 91 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-April-2013 kl. 12:57 |
|
Så fik jeg skudt lidt billeder af mit setup.
Ta godt imod det.
![]() ![]() ![]() ![]() Min lille SVS sub :) ![]() ![]() ![]() Er super glad for mine kef højttaler, spiller dejligt detajleret og god dybde. Jeg er igang med at lave nogen lydrammer som skal hænge på front væggen. Redigeret af Di Gio - 08-Maj-2013 kl. 07:55 |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ser godt ud :-) Kan godt forstå du er glad for Kef'erne, de spiller rigtig godt. Men kan sub'en godt li' hjørneplaceringen? Den har vel ingen problemer med at levere tilstrækkeligt bas uden "vægforstærkningen"?
Lydrammer er det "basstraps"? |
||
![]() |
||
Di Gio ![]() Bruger ![]() Oprettet: 31-Marts-2007 Status: Offline Point: 91 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Synes svs`en gør det til UG hvor den står.. Har prøvet at placere den andre steder hvor den stod mere frit. Ang. Lydrammer er det fordi akustikken IK helt er i top selvom der er troldtekt på loftet. Har næsten 4 meter til loftet. Jeg har haft lånt nogen Lydrammer, der var en del forskel i akustikken efter de blev monteret. Men dem jeg havde lånt med hjem kunne ikke godkendes af fruen, så jeg må selv i gang med at lave nogen :)
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |