recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SOLGT - Harmony 1100
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SOLGT - Harmony 1100

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Erik_A Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 195
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik_A Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: SOLGT - Harmony 1100
    Sendt: 19-Marts-2013 kl. 12:52
Hej

Harmony 1100 sælges, fejler intet, købt direkte ved Logitech.
Extender fra Harmony 895 kan medfølge hvis det ønskes.

Kom med et godt bud.

Befinder sig i nærheden af Skive

/Erik

Redigeret af Erik_A - 09-April-2013 kl. 19:47
_____

/Erik
Til top
Erik_A Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik_A Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2013 kl. 10:39
Bump
_____

/Erik
Til top
Erik_A Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik_A Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2013 kl. 07:33
Kan det virkelig passe at denne slet ikke kan sælges?
_____

/Erik
Til top
Scubaghost Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Sted: Norsjælland
Point: 1178
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Scubaghost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2013 kl. 09:20
Det kommer an på prisen... Jeg byder 500,-
Til top
Erik_A Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik_A Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2013 kl. 09:45
Synes det lyder lidt lavt nu der er rf extenter med, men det er set...
_____

/Erik
Til top
SPooL Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 18-September-2006
Point: 49
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SPooL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2013 kl. 11:13
Hej Erik
Jeg gik glip af en, som blev sogt for næsen af mig i sidste uge ;) ( min egen fejl - var for langsom) jeg vil godt give 750 og så klarer du fragten hvis ellers du kan stå inde for at standen er god og ikke har ridser.

Jeg skal bruge den nu og her da min egen er gået i stykker så mit bud gælder til søndag aften, da jeg ellers skal have fat i en anden.

Mvh

Carsten
På vej mod min egen hjemmebio efter 10 år med projektor i stuen - det blir' vildt :)
Til top
Erik_A Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik_A Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2013 kl. 11:29
Vil det sige at jeg skal sende i dag for at du har den søndag, eller skal jeg bare godkende på søndag?
_____

/Erik
Til top
SPooL Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SPooL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2013 kl. 11:31
hehe bare godkende inden søndag - er ikke urimlig ;P
På vej mod min egen hjemmebio efter 10 år med projektor i stuen - det blir' vildt :)
Til top
SPooL Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SPooL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2013 kl. 11:32
kan du ikke give mig et ring på 40432299 , så kan vi lige snakke om det istedet for alt det skriven frem og tilbage
Til top
Erik_A Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik_A Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2013 kl. 11:34
Jeg skriver en sms på søndag, så tager vi den derfra :-)
_____

/Erik
Til top
SPooL Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SPooL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2013 kl. 11:39
ok fint , får du andre bud må du lige holde mig inden i loopet så tager vi det der fra
Til top
Erik_A Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik_A Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2013 kl. 11:54
Det skal jeg gøre...
_____

/Erik
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu