|
HDHomerun kommende modeller? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Kolvig ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2004 Status: Offline Point: 296 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-April-2013 kl. 13:26 |
Af anden vej, er jeg blevet gjort opmærksom på disse netværkstunre og ligesom mange andre, synes jeg konceptet ser rigtig spændende ud.
Men vil det være klogt at gå ud og købe HDHR3-EU nu, nu når der meldes om nye modeller HDHR4 midt på året?..... Dog kan jeg ikke rigtig finde ud af om denne HDHR4 kommer i DVB-C udgave? Undskyld det nye indlæg omkring HDHomerun og undskyld, hvis emnet har været taget op andet steds, men den overordnet tråd er alt for uoverskuelig, til at jeg har forsøgt mig at læse den igennem. Mvh. |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er vel det tætteste du kommer på et svar : http://www.silicondust.com/forum2/viewtopic.php?t=14250
|
|
![]() |
|
![]() |
|
DiscomanDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1423 |
Spændende med en 4 tuner device.
Overvejer selv at købe endnu en HD Homerum for at være helgarderet selvom 2 optagelser ofte er nok.
|
|
![]() |
|
mortenls ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Oktober-2010 Status: Offline Point: 209 |
DVB-C tuneren har været udsolgt hos mm-vision og er udsolgt nu hos dem selv. Mon ikke de er i gang med et nyt production run.
En 4 tuner vil være endnu bedre hvis prisen og strømforbruget er rimeligt.
|
|
![]() |
|
Kolvig ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2004 Status: Offline Point: 296 |
Hvis de allerede er i gang med at udfase HDHR3-EU, så SKAL der da komme en HDHR4-EU model i stedet?..... Men der er kun nævnt en HDHR4-DT model, som efter min forståelse betyder at det kun er en DVB-T og DVB-T2 tuner??
|
|
![]() |
|
mortenls ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Oktober-2010 Status: Offline Point: 209 |
Det sjove ved Silicondust er at de ved overgangen HDHR3-EU havde udsolgt i meget langt tid. Næsten et halvt år som jeg husker det. Jeg endte faktisk med at købe noget andet da jeg troede virksomheden var ved at lukke.
Silicondust mener måske, at det ikke giver meget mening med en quad dvb-t, da disse net har færre kanaler/mux. Jeg mener at man i England kun skal bruge en tuner for at kunne tage alle freview kanaler. Det giver meget god mening, at de vil satse på "freeviewer" med et lidt billigere produkt. Dem der har kabel tv bruger generelt flere penge på tv og smider derfor gerne penge efter en quad tuner. Silicondust gider ikke både lave en dual og quad dvb-c, da hvert produkt koster ekstra penge. Vi kan også håbe den kommer til at fungerer med boxer, da der lige i øjeblikket mangler en god løsning til PC.
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
slå koldt vand i blodet. Silicondust er ikke lige kendt for at overholde deadlines - så "pipeline" kan være et hvilket som helst tidspunkt indenfor de næste par år. jeg ville personligt ikke vente. - er ret sikker på det vil være muligt at sælge den såfremt der skulle komme en ny model indenfor en overskuelig fremtid. Men har man tiden og pengene (2250 Euro) så er den 2x4 rackmountable tuner da ellers et yderst interessant bekendtskab.
|
|
![]() |
|
Rack tuneren har status: Backorder. Vi ved derfor ikke hvornår denne kommer. Silicondust er generelt en meget sjov forretning hvad angår lager.
|
|
![]() |
|
Må godt nok sige der er god og hurtig service ved HDHomeRun Webshop.
Den nye generation HDHomeRun gen4. vil komme på markedet senest juni juli. Der vil komme modeller med 2, 4 og måske endda 6 tunere. Men det blev understreget at EU webshoppen ikke har noget med produktionen at gøre, det skrevne er hvad de var blevet oplyst fra producenten i US. Den 6 tuners ting vil passe perfekt ind i mit system.... Så jeg håber... |
|
![]() |
|
- Iver ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 214 |
Kolvig, blev der nævnt noget om hvilke typer tunere det vil være? DVB-T2, DVB-T, DVB-C.
|
|
![]() |
|
Ja, der vil komme modeller i DVB-T, DVB-T2 og DVB-C, men oplysningerne er kommet af 2 forskellige mails, så jeg kan ikke sige med 100% sikkerhed at eksempelvis DVB-C tuneren også kom i 4 eller måske 6 tuners udgaver.... Men det er den samme der har svaret mig, så ud fra at jeg spørger indtil DVB-C tuner, så må man vel også gå ud fra at opfølgende svar stadig drejer sig om DVB-C tuner.
|
|
![]() |
|
Cami ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-December-2009 Status: Offline Point: 166 |
Er der nogen der har noget nyt om 4'eren?
![]() |
|
Mvh. Allan
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |