|
bedste samsung til max 7000 kr. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
godowsky ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-Februar-2008 Status: Offline Point: 357 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-April-2013 kl. 14:46 |
Hej,
jeg står og skal købe et samsung fjernsyn, jeg har max 7000 kr. til formålet. Det skal være mindst 40 tommer og kunne logge på via play via smart tv. Er der nogen der kan hjælpe mig med at vælge? vh Godowsky |
|
|
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Samsung ES6745 kan klare det. 40" kan fås til knap 6000 kr. i bilka i denne uge.
|
|
![]() |
|
DavidHimself ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 117 |
Må man være så fri som at spørge om hvorfor det lige skal være Samsung? :)
|
|
![]() |
|
godowsky ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-Februar-2008 Status: Offline Point: 357 |
hehe, det skal være Samsung fordi jeg har set det virke ;)
|
|
|
|
![]() |
|
Tænker lidt på den her, selvom det er lidt for dyrt ;)
Samsung 46" Full HD 3D LED SMART-TV UE46ES6715 http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/UE46ES6715XXE/samsung-46-full-hd-3d-led-smart-tv-ue46es6715 |
|
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19823 |
Det gør det vidst også på andre tv: http://viaplay.dk/devices Klaus |
|
![]() |
|
hehe, det kan godt være de siger det virker, men jeg har ikke set det ;)
|
|
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19823 |
Har du set et flot og neutralt billede på et Samsung tv?
Klaus |
|
![]() |
|
Nick_S ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 385 |
Du bør nok lige se Viaplay på Samsung mod for eks. Panasonic. Der er forskel i hvor god selve app'en er, specielt når det kommer til navigation.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |