|
Guldnummer på Disney. |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-April-2013 kl. 11:32 |
Hvis der er nogen, som går meget op i dette, så har i vel lagt mærke til, at guldnummeret på Peter Pan, står anderledes end de andre. Dette er en fejl, fra Disney. Hvis i vil have et nyt, så kan i skrive en mail til Disney, og så sender de et nyt.
Jeg skrev til dem, og under 5 minutter senere, fik jeg en mail om at de vil sende en til mig. Super service. ![]() |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Ibsen2 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-Februar-2011 Sted: Gredstedbro Status: Offline Point: 325 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Flemming Ja super service fra Disney´s side. Skrev også til dem og fik lynhurtigt svar fra dem med at der var et nyt på vej til mig.
![]() |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
Det er dejligt, når de gider, at rette op på deres fejl.
![]() |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Ibsen2 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-Februar-2011 Sted: Gredstedbro Status: Offline Point: 325 |
Absolut, jeg havde regnet med at skulle igennem møllen med fremvisning af kvittering o.lign.
Men de takkede bare for henvendelsen, og beklagede den fejl med coveret, og kvitterede med at sende en ny. Dejligt at blive positivt overrasket,
![]() |
|
![]() |
|
Splinten ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2004 Sted: Lolland Status: Offline Point: 909 |
Det kan være at dem med fejlene bliver samlerobjekter, og dermed penge værd. Gemme-gemme...
![]() |
|
![]() |
|
Ja, man ved aldrig med Disney film. De er jævnligt ret dyre, når de er udgået. Så en fejl kan godt give penge. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Sender de hele molevitten ellere kun et papircover?
|
|
![]() |
|
Papircoveret. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
Kunne nogen, skrive i detaljer, hvad "fejlen" går ud på? Hvis det er på ryggen af coveret og der menes hologrammet, ser jeg ingen abnormaliteter mere end f.eks aristokats eller robin hood.
|
|
![]() |
|
Du kan se forskellen her.
![]() |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
Tja...vores er alle specialudgaver så de ser anderledes ud. Ingen billede på ryggen. Så alle numrene ståri bunden.
|
|
![]() |
|
Det vil jeg da gerne, se et eksempel på. Sådan nogen, har jeg da ikke. Jeg har da flere speciel udgaver, men ikke nogen med nummeret i bunden.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |