recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Guldnummer på Disney.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Guldnummer på Disney.

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Status: Offline
Point: 24791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Guldnummer på Disney.
    Sendt: 10-April-2013 kl. 11:32
Hvis der er nogen, som går meget op i dette, så har i vel lagt mærke til, at guldnummeret på Peter Pan, står anderledes end de andre. Dette er en fejl, fra Disney. Hvis i vil have et nyt, så kan i skrive en mail til Disney, og så sender de et nyt.
Jeg skrev til dem, og under 5 minutter senere, fik jeg en mail om at de vil sende en til mig. Super service.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Ibsen2 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-Februar-2011
Sted: Gredstedbro
Point: 325
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ibsen2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2013 kl. 14:19
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Hvis der er nogen, som går meget op i dette, så har i vel lagt mærke til, at guldnummeret på Peter Pan, står anderledes end de andre. Dette er en fejl, fra Disney. Hvis i vil have et nyt, så kan i skrive en mail til Disney, og så sender de et nyt.
Jeg skrev til dem, og under 5 minutter senere, fik jeg en mail om at de vil sende en til mig. Super service.

Hej Flemming
Ja super service fra Disney´s side. 
Skrev også til dem og fik lynhurtigt svar fra dem med at der var et nyt på vej til mig.Clap
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2013 kl. 14:21
Det er dejligt, når de gider, at rette op på deres fejl.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Ibsen2 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-Februar-2011
Sted: Gredstedbro
Point: 325
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ibsen2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2013 kl. 14:24
Absolut, jeg havde regnet med at skulle igennem møllen med fremvisning af kvittering o.lign.
Men de takkede bare for henvendelsen, og beklagede den fejl med coveret, og kvitterede med at sende en ny.
Dejligt at blive positivt overrasket, Thumbs UpDisney
Til top
Splinten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2004
Sted: Lolland
Point: 909
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Splinten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2013 kl. 15:42
Det kan være at dem med fejlene bliver samlerobjekter, og dermed penge værd. Gemme-gemme... Cool
Semper fidelis

Brug OneDrive via mit link og få 0,5 GB ekstra gratis plads.
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2013 kl. 16:10
Oprindeligt skrevet af Splinten Splinten skrev:

Det kan være at dem med fejlene bliver samlerobjekter, og dermed penge værd. Gemme-gemme... Cool

Ja, man ved aldrig med Disney film. De er jævnligt ret dyre, når de er udgået. Så en fejl kan godt give penge.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2013 kl. 19:59
Sender de hele molevitten ellere kun et papircover?
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2013 kl. 20:08
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Sender de hele molevitten ellere kun et papircover?

Papircoveret.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Point: 1597
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2013 kl. 20:32
Kunne nogen, skrive i detaljer, hvad "fejlen" går ud på? Hvis det er på ryggen af coveret og der menes hologrammet, ser jeg ingen abnormaliteter mere end f.eks aristokats eller robin hood.
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2013 kl. 20:38
Du kan se forskellen her.

Mvh
Flemming Larsen
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Point: 1597
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2013 kl. 20:49
Tja...vores er alle specialudgaver så de ser anderledes ud. Ingen billede på ryggen. Så alle numrene ståri bunden.
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2013 kl. 20:52
Det vil jeg da gerne, se et eksempel på. Sådan nogen, har jeg da ikke. Jeg har da flere speciel udgaver, men ikke nogen med nummeret i bunden.
Mvh
Flemming Larsen
Til top

Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu