|
V: Benq W1200 |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Bromberg ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 293 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-April-2013 kl. 16:38 |
|
Hvad vil en Benq W1200 kunne indbringe ved et evt. salg?
500 timer på pæren. MVH Bromberg |
||
![]() |
||
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4475 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg har lige solgt min W1100 for 2500kr. Den havde kørt 1800 timer.
|
||
![]() |
||
iceman24 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 938 |
|
hvor befinder den sig
|
||
![]() |
||
Bromberg ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 293 |
|
Arrh, klassikeren, den befinder sig i Ringsted. Men 2500 er laangt under hvad jeg havde forestillet mig, så det kommer den ikke til blive solgt for. Jeg sender en føler ud, for at finde ud af om jeg kan få nok for den, i tilfælde af at jeg skulle beslutte mig for at opgradere. MVH |
||
![]() |
||
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1333 |
|
man skal altid vende den og sige, hvad ville jeg selv give for den, men taget i betragtning at den har kørt noget mindre på pæren og er modellen "større", så vil jeg tro 3500 kr., måske mere, afhængigt af eventuelle køber(e). Hvilket vel svarer til ca. 50% af nyprisen
Redigeret af Bravo - 11-April-2013 kl. 16:42 |
||
![]() |
||
Jimmbo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2007 Sted: Risskov.. Status: Offline Point: 1966 |
|
Hvordan er støjniveauet på sådan en? :)
|
||
![]() |
||
|
Støjniveau er altid en subjektiv oplevelse. Jeg er selv en MEGET støjbevidst forbruger, og jeg har ikke oplevet en større gene ved støjen. Når den har været meget varm, kører blæseren kraftigt et kort øjeblik, men så er det også det. Jeg har aldrig haft gæster det har kommenteret på støjen. Jeg skulle vise den frem til min svoger, og han mente absolut at støjniveauet er lavt.
|
||
![]() |
||
Scubaghost ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Sted: Norsjælland Status: Offline Point: 1178 |
|
27 DB og 22 DB i ECO mode jvf. http://www.projectorcentral.com/BenQ-W1200.htm
|
||
![]() |
||
iceman24 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 938 |
|
hvor befinder den sig ?? kunne godt være interesseret hvis det er i rimelig afstand af hvor jeg bor...
så kan vi jo nok finde ud af prisen
|
||
![]() |
||
|
Den er i Ringsted
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |