|
Slutdåse eller ej ? |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Dovenlas ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 176 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-April-2013 kl. 11:59 |
|
Hej
Efter en lille snak med en kollega om Antenneinstallation / fordelig, fortalte han ikke havde brugt slutdåser i hans setup fra triax fordeleren , dvs direkte i flere tv fra fordeler, der er en antenneforstærker i setuppet, og oplever ikke nogen problemer ? Selv har jeg brugt slutdåser på alle mine drop. Hvad siger de kloge hoveder ? god dag /D
|
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Slutdåsen bruges jo til at fordele forbindelsen ud i TV, Radio og Data, så derfor er den nødvendig dertil |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
Dovenlas ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 176 |
|
Men hvis man nu ikke har brug for data/radio, går der så noget tabt eller skaber det støj ikke at bruge en slutdåse ?
Redigeret af Dovenlas - 11-April-2013 kl. 13:01 |
||
![]() |
||
miri ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
|
|
||
miri
|
||
![]() |
||
|
Ahhhh præcist :) damn så kunne jeg have sparet 3 x slutdåser ;)
tak for hurtigt svar. /D
|
||
![]() |
||
reslfj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2247 |
|
Det eneste rimelige er at opsætte en dåse (slut evt. sløjfe) og føre signalet videre med et løst kabel. Der går sgu hurtigt nok ormegård i det. Lars ![]() |
||
Send mindst én DR kanal HEVC kodet, så alle forstår at alt nyt skal kunne HEVC.
|
||
![]() |
||
|
Men så er vi tilbage til pænt vs ikke pænt? men så længe det er "bedre" at droppen dåsen, vil jeg da prøve det...( har et sted hvor den er i vejen :) God weekend /D
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |