recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Billigste smart tv med netflix
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Billigste smart tv med netflix

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
marcdk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-September-2008
Status: Offline
Point: 58
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér marcdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Billigste smart tv med netflix
    Sendt: 11-April-2013 kl. 16:32
Hej,

Nu er jeg efterhånden godt og grundigt træt af at ungerne skal opholde sig i stuen foran mit 55" samsung tv fordi de skal se tegnefilm på netflix.

Så jeg påtænker at købe et 40" smarttv til 1 salen med en netflix app.

Der skal ikke tilsluttes andet end et strøm og et netværkskabel. Derfor er jeg ligeglad med apple tv, analog, digital tuner osv.

Hvordan slipper jeg billigst af sted med sådan en løsning?
Til top
Auri Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-Juni-2004
Sted: Denmark
Point: 374
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Auri Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2013 kl. 17:13
Jeg har et p42st50
Kostede under 4000 sidste år.
Det har netflix app. Og kører på mit trådløse netværk

Det kan jeg kun anbefale

Mvh Auri
Til top
marcdk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér marcdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2013 kl. 18:52
Det koster 6400, hvilket jeg håber kan gøres billigere.

Det er ikke et must, men jrg foretrækker et led, eftersom ungerne hurtigt bruger en del timer foran skærmen.
Til top
marcdk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér marcdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2013 kl. 12:38
Er der nogle der har et bud på, hvordan jeg ser om et smart tv har en netflix app?
Når jeg kigger specifikationer er det, vel ikke nok at TV'et blot er et SMART TV?

Jeg synes at huske noget omkring at en masse samsung ejere brokkede sig over at Netflix kun kom til 7 og 8'er serien?

Til top
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Point: 2358
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkirkelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2013 kl. 12:47
Alle smart tv fra Samsung, LG, Sony, Panasonic fra 2012-serien har netflix. INGEN Philips smart-tv har Netflix, medmindre man kigger på den kommende 2013-serie.
Til top
DIY! Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-August-2004
Point: 67
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DIY! Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2013 kl. 13:04
Jeg har købt et Sony 32EX653 til samme formål (kan også fås i 40 tommer) - har også indbygget wifi så man slipper for kablet (hvis man har en god trådløs router). Det har også DLNA, så det kan streame fra den centrale server. Jeg fik det i CDON til ca 3000,- - men de har det ikke mere.

mvh

Anders
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Point: 3850
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2013 kl. 13:36
Eller køb et hvilket som helst TV at tilslut en AppleTV. Kunne forestille mig hastighed/performance/fleksibilitet er bedre ved sådan en løsning.
Du kan jo bare læse en kommentar her : http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=122200

Redigeret af kim.t - 12-April-2013 kl. 13:38
Til top
marcdk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér marcdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2013 kl. 13:40
Jeg vil prøve at kigge på sådan et sony tv.

Tak.
Til top
marcdk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér marcdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2013 kl. 13:41
Men som jeg skrev ønskede jeg ikke en apple tv
Til top
Skalle06 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-November-2006
Point: 1116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skalle06 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2013 kl. 13:55
Så f.eks. en WDTV i stedet for. Hvis du virkelig ønsker en billig, men ordentlig, Netflix løsning.
Eller noget dyrere. En PS3. Så kan ungerne hygge sig ekstra. :-)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu