|
Solgt. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-April-2013 kl. 19:46 |
Da der er en komplet Wifi styring på vej i hjemmebio'en, ryger min Logitech Harmony Touch videre til en ny heldig ejer.. Den nyeste og bedste universal remote fra Logitech ( har haft Harmony One, 900 og 1100 ) tænd / sluk hele dit setup med tryk på kun en enkelt knap.. mulighed for at lægge sine egne ikoner på både funktioner og tv kanaler. super reaktionstid og IR rækkevidde i forhold til de tidligere modeller. Remonten er som ny og alt originalt tilbehør samt emballage medfølger.. Den er 4 mdr gammel, så der er stadig masser af garanti på dyret.. Ka afhentes / afprøves på Amager for 700,- eller sendes med post DK. ![]() ![]() Redigeret af strecker - 13-April-2013 kl. 12:05 |
|
![]() |
|
jugglerq ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-September-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 696 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den snupper jeg, jeg afhenter den idag hvis du kan.
Mvh Kim |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
Hey Kim.
Til prisen ka du sagtens komme forbi og hente den idag. |
|
![]() |
|
jugglerq ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-September-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 696 |
Jamen det er en aftale, sender du PM med oplysninger
|
|
![]() |
|
Solgt.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |