recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: M&Ksound MPS-2550 / S250 højttalere NEDSAT!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: M&Ksound MPS-2550 / S250 højttalere NEDSAT!

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Troelsfilm Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-Juli-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 399
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Troelsfilm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: M&Ksound MPS-2550 / S250 højttalere NEDSAT!
    Sendt: 07-April-2013 kl. 09:06
Hej jeg sælger mine 3 stk. Miller & Kreisel professionelle M&K MPS-2550 / S250 monitors.

Det her er en unik mulighed for at få fat på denne højtaler.

Den er basseret på M&K velkendte S-150 serie, men med yderligere 2 stk 6,5” enheder placeret på siderne i hvert kabinet.

Disse ekstra enheder giver højttaleren et uhørt overskud og dynamikområde som gør dem S-150 modellen klart overlegne.
Højtalerene er rated op til 400W og er selvfølgelig THX ultra2 godkendte.

M&K MPS-2550 er udviklet til at gengive soundtracket ved referenceniveau i store lydstudier - og i en hjemmebiograf er de så godt som umulige at drive i bund eller presse – jeg har i hvert fald ikke kunnet gøre det endnu...
Så her er den velkendte Miller & Kreisel kvalitet som vi kender den fra S-150 serien, med suveræn gengivelse af ethvert soundtrack, knivskarpe panoreringer, tydelig tale og attack der kan mærkes, alt sammen leveret så homogent som det kan gøres – og så gør MPS-2550 bare meget mere af det hele med et tydeligt overskud.

Det her er højttalerene som er bedre, end dem de har mixet f.eks. King Kong, Star Wars Episode I, II og III på.

Højtalerene fremstår som nye, uden ridser, hakker eller lign. Kommer fra et ikke-ryger hjem
Pris: 20.000kr
Pris: 17.500kr
Som noget helt særligt sælger jeg også 2 stk. originale matchende ST-1 standere med de helt tunge fødder(52lb/stk.).

Der medfølger 2 valgfrie højder, på ca. 45cm & 80cm, og hvis anden højde ønskes er det meget nemt at passe dem til.

Der medfølger også originale ”svøb” til skjul af kabler fra foden og op til højtalerne.

De gennemtænkte beslag på standerne, giver en uhørt mulighed for tilt af højttalerne og den tunge fod sikre at højttalerne står klippefast

Listeprisen for disse standere var over 5500kr/stk.
De 2 stk. kan følge med for 3500kr yderligere

kan afhentes i Valby eller leveres i kbh-området

mvh
Troels
51247182
billeder kan ses i dba

Redigeret af Troelsfilm - 11-Maj-2013 kl. 10:45
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Troelsfilm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2013 kl. 07:53
.Bump
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Troelsfilm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2013 kl. 10:46
bump
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu