recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dvblink
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Dvblink

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
miaj Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-Maj-2006
Status: Offline
Point: 467
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Dvblink
    Sendt: 13-April-2013 kl. 19:55
Har haft brugt dvblink tvsource 3.2  og har kode til den,Men kan slet ikke
finde et download til versionen,Nogle som har den liggende.

Til top
KL Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-Februar-2010
Sted: Danmark
Point: 299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2013 kl. 10:49
Her: http://dvblogic.com/wiki/index.php?title=How_to_download_the_last_released_v3_DVBLink_products

/KL
Til top
miaj Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-Maj-2006
Point: 467
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2013 kl. 20:37
Oprindeligt skrevet af KL KL skrev:

Her: http://dvblogic.com/wiki/index.php?title=How_to_download_the_last_released_v3_DVBLink_products

/KL

Tak for det KLSmileEr flyttet tilbage til you see,Og gravet mit gamle mce frem,Og
købt en brugt dvb c pci tuner for 200,-,Og så kunne jeg huske at jeg havde købt programmet
for over 3 år siden,Og det er lige lykkede så det igen spillerClap så kan jeg optage lidt igen.

Til top
KL Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2013 kl. 13:32
Fint nok :-)
Der er ellers løbet meget vand I dammen siden v3.2 men det er mest måden at konfigurere på der har ændret sig.

/KL
Til top
kbaggen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-December-2006
Sted: Roskilde
Point: 328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kbaggen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2013 kl. 12:10
Hej,
lige et spørgsmål til de ældre DVBlink´s! Jeg kører også med en snart 2-3 år gamle DVBlink og som har virket ganske fint, men er begyndt at få lidt rod med opdatereing af kanaler ved YouSee og spørgsmålet er så hvad man får i de nyer DVBlink software? Kan det betale sig at købe ny licens? Eller kan man opdatere sin licens/DVBlink?
Til top
KL Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2013 kl. 16:45
Seneste version 4.5.3 er den første version jeg har set der kunne fjerne gamle/ikke længere eksisterende kanaler. Efter en Yousee netværksskanning (ID:100)faldt antallet af fundne kanaler fra godt 300 til 207. Væk er alle dubletter osv. Mangler dog stadig en funktion til at kunne fravælge visning af de krypterede.

/KL
Til top
kbaggen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kbaggen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2013 kl. 20:14
er i fuld gang med 4.5.3nu :-)
Til top
kbaggen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kbaggen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2013 kl. 07:41
EFter 4.53. har jeg igen DR1 HD, som efter yousee omlægningen forsvandt! Det var vist givet meget godt ud med den opdatering!

Nu mangler jeg bare et ordentlig EPG program......MC´s program chrasher totalt hos mig! 
Til top
Hanzoy Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-Marts-2010
Point: 262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hanzoy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2013 kl. 10:36
Oprindeligt skrevet af kbaggen kbaggen skrev:

EFter 4.53. har jeg igen DR1 HD, som efter yousee omlægningen forsvandt! Det var vist givet meget godt ud med den opdatering!

Nu mangler jeg bare et ordentlig EPG program......MC´s program chrasher totalt hos mig! 
DVBLogic, tilbyder et plugin til DVBLink, som hedder TimeFor.TV der arbejder sammen med TimeFor.TV hjemmesiden (tidligere ontv.dk), fungerer perfekt.
Til top
kbaggen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kbaggen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2013 kl. 11:56
JEg fik MCImportXMLTV til at virke igen ved at slette alle filerne uder det skjolte DIR:

C:\ProgramData\NRSoft\MCImportXMLTV

Så ved at sætte programmet op igen chrascher det ikke længere. Gider ikke betale til DVBlinks program!

Evt. læs her hvis man har problemer med at MCImportXMLTV går ned --> http://mcefun.nrossen.dk/post/2013/03/10/Error-and-problems-with-MCImportXMLTV.aspx
Til top
KL Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2013 kl. 12:46
Testede DVBlinks plugin i en tidligere version, men kunne ikke få serie optagelse til at fungere ordentligt. Den nægtede at frasortere genudsendelser. Det er jo ellers dejlig nemt at sammenkæde kanaler og EPG i webinterfacet.

Jeg bruger nu MCIimport som virker fint. Dog kan jeg ikke få sammenkædningen der til at virke. Den sætter fint op og siger at den er Done men der bare ingen forskel i MC. Manuel opsætning i MC virkede dog.

/KL
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu