|
Ændre frekvens på Samsung tv |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ReneJ ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-August-2006 Status: Offline Point: 224 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-April-2013 kl. 19:43 |
Hejsa
Har et Samsung D8005 http://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id=1310640314. Har et problem med når jeg bruger fjernbetjeningen til fjernsynet så tænder min processer/reciver. Har prøvet og ændre frekvens/ir på reciveren men det hjalp ikke. Nogen der ved om man kan ændre Samsungens frekvens? |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19822 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Normalvis sendes ir i koder, hvis dit fjernsyn og din receiver bruger samme koder er der noget alvorligt galt i hovedet på dem der har valgt ir-koder.
Det er vel ikke sådan at det er fjernsynet der tænder receiveren via arc/hdmi i stedet? Klaus |
|
![]() |
|
Supertommi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2012 Status: Offline Point: 73 |
Tænder både dit fjernsyn og receiver?
|
|
![]() |
|
Min reciver er pt ikke forbundet til fjernsynet.
Min reciver tænder heller ikke når jeg tænder fjernsynet men først når jeg begynder at bladre lidt hurtigt eller skrue op og ned på fjernsynet. |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19822 |
Og den for os hemmelige receiver er en?
Klaus |
|
![]() |
|
http://www.av-connection.dk/?PGr=6159&ML=212
|
|
![]() |
|
Skummelt - hvad siger forhandleren af receiveren?
Har du mulighed for at besøge forhandleren med din Samsung fjernbetjening? Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |