|
PC ur opdaterer ikke tiden! |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-April-2013 kl. 11:17 |
|
Mit ur nede i højre hjørne opdateres ikke. Står her kl 11.17 på 07.42
Kan det have noget at gøre med at jeg har skiftet browser fra IE til Firefox? |
||
![]() |
||
lks ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-December-2009 Status: Offline Point: 133 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg har har længe haft samme problem på min Windows 7 bærbar, har ikke fundet løsningen endnu.
|
||
![]() |
||
PF ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-December-2008 Status: Offline Point: 485 |
|
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Online Point: 6683 |
|
Ja, næsten sikkert at det er time serveren, der ikke kan findes.
Brug pool.ntp.org eller din internetudbyders. Fx ntp.fullrate.dk
Redigeret af Brixen - 16-April-2013 kl. 12:50 |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Og nu er min SME også gået agurk. Den vil ikke opdatere virus og spyware definitioner, da det sidst er opdateret d. 10.05.2013
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
|
Nej! Klaus |
||
![]() |
||
|
Den seneste
Virus definitions version er 1.147.1929.0 Spyware definitions version er 1.147.1929.0 Og jeg kan ikke få lov at opdatere dem, da sidste scanning forløb søndag med en fremskudt dato i PC'en til d. 10.05.13 Hvad er jeres seneste version? Og er min PC potentielt i fare? Redigeret af Kampus - 16-April-2013 kl. 13:26 |
||
![]() |
||
Prospect ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2008 Sted: Ølstykke Status: Offline Point: 783 |
|
Ja. Det vil den altid være. Du nævner så vidt jeg kan se ikke noget om hvilket antivirus/spyware program du bruger og derfor svært at sammenligne definitions.. Har du prøvet at gøre som flere forslår, og rette 'time server' ?? |
||
![]() |
||
|
Jo MSE - Microsoft Security Essentials Jeg har prøvet med den anden mulighed der er: time.nist.gov , og her blev tiden ikke rettet |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
|
Drop tidsserver og stil den manuelt.
Klaus |
||
![]() |
||
larsand ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 94 |
|
Kan det ikke være back up batteriet, der er fladt ??
|
||
![]() |
||
|
Ok! |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |