|
S: HTC Sensation *SOLGT* |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
poul_madsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 138 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-April-2013 kl. 16:57 |
Købt hos Telmore 07-06-2011
Havde tænkt på 1250 kr. men er åben for bud. Fakta: Vægt: 148 gram Redigeret af poul_madsen - 18-April-2013 kl. 19:06 |
|
![]() |
|
Damme ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2006 Sted: Rønde Status: Offline Point: 260 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor befinder den sig?
|
|
![]() |
|
poul_madsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 138 |
Hej Damme, godt spørgsmål ![]() Slagelse, vestsjælland.
|
|
![]() |
|
Damme ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2006 Sted: Rønde Status: Offline Point: 260 |
Byder 1.000,- kr- + p p.
|
|
![]() |
|
Hej Damme, mange tak for dit bud, jeg fik et bud i nat som jeg afventer besked på. Jeg melder tilbage ligeså snart jeg ved om den er solgt eller ej. Hilsen Poul
|
|
![]() |
|
Helt ok!
|
|
![]() |
|
Hej Damme,
telefon er solgt til det bud der kom i nat. Jeg beklager og håber du finder dig en telefon du bliver glad for. Mange tak for dit bud. Hilsen Poul
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |