recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V : Harmony 1100
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V : Harmony 1100

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1756
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusdc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: V : Harmony 1100
    Sendt: 16-April-2013 kl. 21:38
Jeg har sådan en meget lidt brugt Harmony 1100...

Fik den for en del år siden med min bio, men den stod bare i ladestanden, og blev aldrig brugt, og de sidste 2 år har den bare været pakket ned i en kasse..

Standen er tæt på ny..

vil jeg kunne sælge sådan en for nogle penge? den befinder sig i vejle.. mener den originalt blev købt i Elgiganten.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusdc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2013 kl. 09:40
ja okay der er budt 400 for den..

Det bliver afhentet i vejle hvis der er nogle der er interesserede..... jeg vil lige have taget nogle billeder og smidt op inden jeg ændre status fra Vurdering til en salgs annonce.. 
Til top
Decolour Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Juni-2007
Point: 216
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Decolour Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2013 kl. 13:57
kan du slet ikke overtales til at sende? hvis du vil byder jeg gerne 550 inklusiv porto

Mvh Kim L. Poulsen
Til top
Decolour Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Juni-2007
Point: 216
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Decolour Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2013 kl. 15:46
jeg har fortrudt mit bud og trækker det tilbage. beklager.

Mvh Kim L. Poulsen
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusdc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2013 kl. 20:34
det er helt okay... Jeg har ikke lige fået taget billeder, sidder stadig på jobbet.

Jeg må indrømme jeg gider ikke til at sende, har eddermageme meget udstyr som jeg burde sætte til salg... men kommer aldrig omkring at få det gjort.
Til top
Kasper_m Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 15-November-2005
Point: 28
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_m Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2013 kl. 08:31
Så vil jeg gerne byde 450

/Kasper
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusdc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2013 kl. 12:37
jeg vil se om jeg ikke når lige at få taget et par billeder i aften. og lave en funktions test, da den har været pakket ned i lang tid.

derudover så mener jeg aldrig den har haft den helt enormt lange batteritid... det var ikke sådan en remote der kunne ligge langt væk fra laderen.. det skal i lige være klar over, men sådan var den også som ny

Redigeret af Rasmusdc - 18-April-2013 kl. 12:38
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu