|
V : Harmony 1100 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Rasmusdc ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-April-2013 kl. 21:38 |
Jeg har sådan en meget lidt brugt Harmony 1100...
Fik den for en del år siden med min bio, men den stod bare i ladestanden, og blev aldrig brugt, og de sidste 2 år har den bare været pakket ned i en kasse.. Standen er tæt på ny.. vil jeg kunne sælge sådan en for nogle penge? den befinder sig i vejle.. mener den originalt blev købt i Elgiganten.
|
|
![]() |
|
Rasmusdc ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ja okay der er budt 400 for den..
Det bliver afhentet i vejle hvis der er nogle der er interesserede..... jeg vil lige have taget nogle billeder og smidt op inden jeg ændre status fra Vurdering til en salgs annonce..
|
|
![]() |
|
Decolour ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 216 |
kan du slet ikke overtales til at sende? hvis du vil byder jeg gerne 550 inklusiv porto
Mvh Kim L. Poulsen
|
|
![]() |
|
Decolour ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 216 |
jeg har fortrudt mit bud og trækker det tilbage. beklager.
Mvh Kim L. Poulsen
|
|
![]() |
|
det er helt okay... Jeg har ikke lige fået taget billeder, sidder stadig på jobbet.
Jeg må indrømme jeg gider ikke til at sende, har eddermageme meget udstyr som jeg burde sætte til salg... men kommer aldrig omkring at få det gjort.
|
|
![]() |
|
Kasper_m ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 15-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
Så vil jeg gerne byde 450
/Kasper
|
|
![]() |
|
jeg vil se om jeg ikke når lige at få taget et par billeder i aften. og lave en funktions test, da den har været pakket ned i lang tid.
derudover så mener jeg aldrig den har haft den helt enormt lange batteritid... det var ikke sådan en remote der kunne ligge langt væk fra laderen.. det skal i lige være klar over, men sådan var den også som ny
Redigeret af Rasmusdc - 18-April-2013 kl. 12:38 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |