|
55ST60 eller 50GT60 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
oo27 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Januar-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 1465 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-April-2013 kl. 20:51 |
Har fået penge af forsikringen da mit 5090H er dødt.
Valget står pt. mellem Pana 55ST60 eller 50GT60. Umiddelbart hælder jeg mest til de 5" ekstra da det iflg. HDTVtest review ikke er den store forskel på billede kvaliteten. |
|
LG 65C1 OLED - Monitor Audio Silver RS InWall x5 - AVR-AX1200
|
|
![]() |
|
Christian H ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Juni-2006 Sted: Sydjylland Status: Offline Point: 693 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg besluttede mig for en 55" ST60'er, da jeg heller ikke kunne finde nogle indikationer på de helt store forskelle, og de ekstra 5" var vigtigere for mig end hurtigere smart-tv og noget stemmestyring mm.
Nu venter jeg så bare på at den kommer på lager, så jeg kan få den leveret :)
|
|
![]() |
|
dr_schlemer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1028 |
Hvis man ikke vil have USB-recording, THX-mærkning, ISF-mode, "Hexa processing engine", DVB-S tuner, USB 3.0, en ekstra 3d-brille - men hellere 5" mere - så står den vel på ST60'eren. Begge TV er uden tvivl fremragende! Du må endelig skrive, hvordan du som tidligere PIO-ejer oplever et panasonic panel til hverdagsbrug. |
|
Samsung S90D 65” QD-OLED * NAD T577 * NAD C658 * NAD C298 * Sanyo Q60 plus pladespiller * Apple TV4K * Dali Rubicon 6
|
|
![]() |
|
oo27 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Januar-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 1465 |
No need for:
- DVB-S - USB-recording - med alt det streaming udbud der pt. er ser jeg det som lidt overkill også at optage - USB 3.0 - Extra 3D brille Ville gerne: - THX - ISF-mode - men ser ud til at ST60 har ok kalibrerings muligheder. - Hexa Process - vel primært pga. xtra kræfter til Smart Hub v2 - nu ser jeg hvad den kan ellers bruger jeg mit ATV
|
|
|
|
![]() |
|
fredtoft ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Februar-2008 Status: Offline Point: 178 |
ST60 har en True Cinema indstilling, som minder rigtig meget om THX mode, men blot er uden licensbetaling.
Der er ikke mulighed for at låse indstillingerne som med ISF modes, men der er rige kalibreringsmuligheder, inklusiv CMS for primærfarverne og 10 punkts justering af hvidbalance og gamma. I praksis er hastighedsforskellen i Smart hub ikke særlig stor fra ST60 til GT60/VT60 Der er dog et noget bedre filter på GT60 hvis det skal bruges i dagslys. |
|
Branchemedlem - THX og ISF certificeret kalibrering
AV Blog - strøtanker om kildetro gengivelse af lyd og billede |
|
![]() |
|
Tak for info. det skal bruges i en meget lys stue i nybyg - men primært om aftenen.
|
|
|
|
![]() |
|
fredtoft ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Februar-2008 Status: Offline Point: 178 |
Du skal regne med at et ST60 håndterer udefrakommende lys på linje med eller en lille smule dårligere end dit Pioneer 5090H.
|
|
Branchemedlem - THX og ISF certificeret kalibrering
AV Blog - strøtanker om kildetro gengivelse af lyd og billede |
|
![]() |
|
Det vil være ok, håber så at den øgede kontrast på nye generation Panasonic kan give lidt ekstra.
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |