|
S: lydløst htpc |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
raiden ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-April-2013 kl. 15:23 |
Hej jeg vil gerne sælge mit media center som er totalt passivt kølet
Intel core i3-3240 Streacom nano150 Psu adapter 120 gb corsair force Series 3 SSD harddisk 8gb Crusial ddr3 1600 mhz 8gb kingston ddr3 1600 mhz Streacom fc5s sølv kabinet Gigabyte ga-z77m bundkort Terratec h7 usb dvb t/c tuner Hfx fjernbetjening Sælges for hbo 3500 Delene er købt den 6 december 2012 Og befinder sig i videbæk lidt uden for herning |
|
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sælger du i stumper ? :)
Ville gerne aftag dit Kabinet og PSU Redigeret af Benjamin7 - 19-April-2013 kl. 18:42 |
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
|
raiden ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
Nej kun samlet
|
|
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
Vil ikke skambyde dig, men kan klare 2500.- og det er hvad jeg har at gøre med, så må du selv tag den derfra. kan jo være du kan gå med til det.
(Tuner kan du beholde, samt den ene ramklods)
|
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
|
simonmark ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-December-2012 Status: Offline Point: 6 |
Hejsa
Jeg har lige et par spørgsmål til dit mediecenter. Hvad bruger den som grafikkort? Har du kvittering for delene? Kunne du være interesseret i at forhandle en mindre pris hvis du kunne beholde SSD, Hfx fjernbetjening? Mvh Simon
|
|
![]() |
|
Den bruger onboard grafik kort med hdmi udgang
Jeg har ikke noget at bruge SSD disken og fjernbetjeningen til Og ja der er kvitering på delene Du kan få det for 3000 kr. Mvh Allan |
|
![]() |
|
simonmark ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-December-2012 Status: Offline Point: 6 |
Hej Allan
Tak for dit svar. Jeg springer over - jeg er nødt til at vide hvilken model onboard grafik kort der sidder i, da der er stor forskel på kvaliteten af dem. Mvh Simon
|
|
![]() |
|
dumb ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Oktober-2008 Sted: Aalborg,Denmark Status: Offline Point: 439 |
Det må være et: Intel® HD Graphics 2500
|
|
![]() |
|
Bygone ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Kolding,Denmark Status: Offline Point: 973 |
Det er jo tilladt selv og lave lidt fodarbejde, et hurtigt google opslag på processorer giver dig det her link: Intel I3-3240 hvorpå der står: Processor Graphics Intel® HD Graphics 2500 Redigeret af Bygone - 22-April-2013 kl. 10:23 |
|
![]() |
|
khj4200 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 202 |
Hvis det kan hjælpe, kan jeg byde 500,- inkl. fragt, for ssd disk og fjernbetjening (går ud fra at der er usb ir modtager med).
Mvh Kenneth |
|
![]() |
|
Hej alle,
Tak for hjælpen. Er der plads til et dedikeret grafikkort i kabinettet, hvis det skulle komme på tale på et tidspunkt?
|
|
![]() |
|
Redigeret af simonmark - 22-April-2013 kl. 13:15 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |