|
Klassisk visning windows 8? |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
sorensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2007 Status: Offline Point: 450 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-April-2013 kl. 01:23 |
|
Hvordan får jeg klassisk visning i windows 8. er træt af det nye design i windows 8.
Tak
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19569 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7132 |
|
Hente en start knap. Der findes rigtig mange.
Bruger selv start8. Som man dog skal betale lidt for. Men så bliver du fri for at se metro interfaces |
||
![]() |
||
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
|
HA ha. Holder du også stadigt fast i XP? Det er jo ligesom at køre rundt i en gammel Skoda 120. Forandring fryder...
![]() |
||
![]() |
||
Jever ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
|
Må indrømme at jeg også har tilkøbt en startknap.
Syntes ikke den "nye" Win8 brugerflade er rigtig smart, på en "gammeldags" computer. Måske brugbart på en tablet eller en computer med touchskærm. Så ja forandring fryder, men ikke for enhver pris.... ;0) |
||
![]() |
||
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
|
Det eneste jeg savner/er vant til at bruge i startmenuen er Luk computeren. Nu bruger jeg bare Alt+F4 - det virker på alt.
Kontrolpanelt og Programmer/funktioner er nu lagt direkte på skrivebord. Igen, det er jo vanen magt. |
||
![]() |
||
Vilhelm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
|
Jeg har prøvet den gratis ioBit StartMenu8: http://www.iobit.com/iobitstartmenu8.php og finder den god. Flere muligheder på How-to-Geek: http://www.howtogeek.com/127699/6-start-menu-replacements-for-windows-8/ |
||
Venlig hilsen, Vilhelm
|
||
![]() |
||
mortenls ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Oktober-2010 Status: Offline Point: 209 |
|
Start8 koster ikke så meget og fungerer perfekt. Du kan også vælge at boot direkte ind i skrivebordet.
|
||
![]() |
||
B-CLG ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-April-2009 Status: Offline Point: 655 |
|
Måske skal man bare gøre sig selv den tjeneste at forsøge at følge med, når der kommer noget nyt, som trods alt er temmelig gennemtænkt - med andre ord ikke blot en dille.
Det gælder i øvrigt ikke kun mht. it En anden tjeneste man kan gøre sig selv er, at tage en uge, hvor alt arbejde i windows er uden mus. Så lærer man genvejene :-) Med andre ord tvinger man sig selv fremad, frem for at overgive sig til gamle vaner. Redigeret af B-CLG - 19-April-2013 kl. 18:50 |
||
![]() |
||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2814 |
|
Det bliver noget interessant grafisk arbejde den uge ![]() Naturligvis skal man ikke spilde tid på, at arbejde langsommere en hel uge - Sagt på en anden måde, hvis det tager en uge at vænne sig til et styresystem så er det en fejltagelse. Jeg er i parantes bemærket, en super glad windows 8 bruger som bare ikke gider den nye brugerflades begrænsninger - Det har start8 heldigvis løst for mig. (til tablet synes jeg tilgengæld, at Windows 8s nye brugerflade er rigtigt udemærket).
|
||
![]() |
||
B-CLG ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-April-2009 Status: Offline Point: 655 |
|
Betragt det som en investering. Ligesom at lære at skrive med ti fingre :-) eller at tage kørekort. Ja, det kræver en indsats eller en investering, men hvis man altid kun tager de letter løsninger får man oftest kun de lette afkast. Og ja, på tablet er det suverænt :-) Redigeret af B-CLG - 19-April-2013 kl. 20:45 |
||
![]() |
||
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Online Point: 4057 |
|
Hvad med at købe Logitech mousepad, med touchskærm gestures, så er win 8 det nemmeste. Plus der også får mus fra ms og logitch med touch, der virker med de gestures
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |