|
|
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | ||
christian-s ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
![]() Sendt: 28-August-2006 kl. 12:20 |
|
En par spørgsmål og kommentarer fra en ny bryger her på siden: Er der nogle der har gode test og/eller analyser der kan overbevise mig om at LCD er bedre end plasma? Er der nogle Pioneer plasma ejere (43" eller 50") der kan give deres mening til kende? Tilfredse med købet? Baggrund: Jeg har pt. et nogen-og-halvtreds tommer stort Sony bagprojektions-TV og kigger efter en afløser til dette monstrum. Jeg har set et Pioneer 50" plasma TV og er blevet forelsket i designet, men det er jo lidt af en investering i forhold til de mange udemærkede LCD-TV som oversvømmer markedet nu. |
||
![]() |
||
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
|
Sådanne tests/analyser findes ikke. Måske de kommer....om et par år,men ikke idag. Den eneste der måske kan true Plasmas position,er Philips 9831....men den er jo nok for lille til dig(altså billedet...42"!) |
||
![]() |
||
ticker ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 16-Juli-2006 Status: Offline Point: 352 |
![]() |
|
50" er virkelig på vej ned i pris, så vent til september og se hvad de to store plasma udbydere præsenterer, ( Panasonic og Pioneer ).
Min opfattelse er at 50" overtager 42" i disse måneder. Redigeret af ticker - 28-August-2006 kl. 13:13 |
||
Panasonic TH-50PX600E Plasma TV
Sony 29C3E 100Hz CRT TV JBL L100 Century studie monitor Nokia 9321S DVB-S receiver |
||
![]() |
||
ticker ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 16-Juli-2006 Status: Offline Point: 352 |
![]() |
|
Hej Christian,
Jeg har selv lige lavet en hjemme test af et 50" plasma, godtnok et Panasonic, men det kunne give input til hvorfor et 50" er at foretrække. http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=14624& PN=1 |
||
Sony 29C3E 100Hz CRT TV JBL L100 Century studie monitor Nokia 9321S DVB-S receiver |
||
![]() |
||
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
|
Skal det forståes sådan,at der også kommer nyt fra PANA. allerede til Sept.? Vel næppe,er den seneste ikke fra Maj/Juni måned? |
||
![]() |
||
![]() |
|
Der kommer nogle tillægs varianter med færre features og lavere pris - men samme billedekvalitet, de eksisterende består. Ifølge det lokale pana center ! Redigeret af ticker - 28-August-2006 kl. 13:46 |
||
||
![]() |
||
![]() |
|
o.k
|
||
![]() |
||
Claus ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 187 |
![]() |
|
Ifølge Panasonic Center i Dronninglund kommer der ikke nye modeller i efteråret 2006
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Også det bedste- en flad fornemmelse at have købt en måned inden de sætter prisen ned. |
||
||
![]() |
||
tvit ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 166 |
![]() |
|
Er selv lykkelig ejer af et Pioneer 50" og har kun positivt at sige om det, flot design, knaldgodt billede, kan ses på selvom du kun er 3m væk fra det. Så uden tvivl vælg dette fantastiske tv og du vil nyde det hver gang du tænder det. ![]() Glem LCD, farverne, responstiden og evnen til ikke at vise sort gør at du skal gå langt uden om. Plasma længe leve. |
||
![]() |
||
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
|
Nej...det er der nok mange der vil hævde.Men de siger det helst heller ikke...det er jo lig med ikke at sælge noget til den som spørger!! E.city har sågar præsteret at NÆGTE at 9831 overhovedet kom til landet.....og det 2 dage før den landede hos en anden forhandler. Mange af dem er lige så fulde af løgn,som en ko er fuld af l... Jeg har også oplevet at gå ind i en FONA,hvor de havde en 9830 udstillet-der spurgte jeg"Har du ike den nye(9831)?-hvorefter han svarede "dette ER den nye"!! Det samme med Pioneer plasma.......de siger det ikke,hvis de overhovedet kan blive fri. Redigeret af lrev - 28-August-2006 kl. 16:39 |
||
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
||
![]() |
||
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
|
Mig bekendt kommer Panasonic m en afløser for PHD8 i løbet af efteråret.Blandt entusiaster og nørder skulle det være den ultimative 50".Det er en monitormodel m bla mange flere gråtoner og masser af individuelle tilpasningsmuligheder. Der er en LAAAng tråd om den her : http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=40764&K W=PHD8 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |