|
Solgt: Synology DS209 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
HamDenFede ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2007 Status: Offline Point: 350 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-April-2013 kl. 10:20 |
Hej Forum Synology DS209 NAS sælges. ![]() ![]() ![]() Stand som ny, jeg er eneste ejer, kvittering haves. Afvikler fint nyeste DSM 4.2. Sælges uden diske. Strømforsyning og skruer medfølger, men jeg har forlagt cd'erne. Nyeste versioner kan dog hentes via hjemmesiden. Processor: 1.2 GHz, 256MB ram, plads til 2 x 2TB diske, kan opsættes i RAID 0/1, gigabit ethernet, lavt strømforbrug (25W access / 10W idle) Kan fungere som filserver, backupserver, VPN server, download server, webserver, mailserver etc. Se mere på Synologys hjemmeside. Sælges da jeg er skiftet til en HP Microserver. Befinder sig 10km nord for Århus. Pris: 800 kroner, men byd gerne. Kører også på dba.dk Jeg forbeholder mig retten til alt
![]() Redigeret af HamDenFede - 13-Maj-2013 kl. 11:02 |
|
Mvh. HamDenFede
|
|
![]() |
|
HamDenFede ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2007 Status: Offline Point: 350 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er der slet ikke nogen der kan bruge sådan en fin lille maskine?
Jeg sender gerne hvis vi deler fragtomkostninger.
|
|
Mvh. HamDenFede
|
|
![]() |
|
Just Curious ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Maj-2010 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 521 |
Jamen så byder jeg 600 kr. Inkl. Transport
|
|
Proj: JVC DLA-X5000/ 156" AT 16:9 diy lærred/ AVR: Marantz Av7704/ BD: OPPO UDP-203/ L/C/R: JBL PRO 3252N/
Surr & Back: 6xJBL PRO 8320/ Atmos: 4xJBL Control 1/ Eff. Forstærker effekt: Ca. 2800 W |
|
![]() |
|
Det er noteret. Har du skrevet på dba også?
|
|
Mvh. HamDenFede
|
|
![]() |
|
Ny pris: 800,-
|
|
Mvh. HamDenFede
|
|
![]() |
|
xireuz ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-September-2011 Status: Offline Point: 23 |
Hvor gammel er den?
|
|
![]() |
|
Kvitteringen siger 14/11 2009, købt hos SHG.
|
|
Mvh. HamDenFede
|
|
![]() |
|
xireuz ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-September-2011 Status: Offline Point: 23 |
Okay. Hvordan er støjen fra sådan en fyr? Kører blæseren hele tiden? Er prisen fast?
|
|
![]() |
|
Jeg har altid haft den til at stå i et skab, så jeg kan ikke sige så meget om lydniveauet. Den er hørbar i et lille rum uden anden støj, men det er jo en subjektiv vurdering.
Hvis du er interesseret kan du smide et bud, så kigger vi på det ![]() |
|
Mvh. HamDenFede
|
|
![]() |
|
guldhammer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 930 |
Jeg vil gerne byde 750 afhentet.
Redigeret af guldhammer - 26-April-2013 kl. 01:15 |
|
//Guldhammer
|
|
![]() |
|
Det kan vi godt sige. Sender dig en pm.
|
|
Mvh. HamDenFede
|
|
![]() |
|
BigRaj ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2011 Sted: Malmö Status: Offline Point: 1464 |
solgt?
|
|
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |