|
Lyd via sonos |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-April-2013 kl. 14:26 |
Har lige et spg som jeg sikkert ville kunne besvare selv, men er lidt i tvivl stadigvæk.
Jeg skal have en Sonos Playbar snart, og så vil jeg høre om det ikke er muligt at få lyden, via en Apple tv3 op igennem sonos playbar, hvis man evt skal høre/se et musik klip fra youtube. Altså så man ikke skal høre lyden igennem sit fjernsyn :) Jeg går ud fra det sagtens kan lade sig gøre, men er lidt i tvivl
|
|
![]() |
|
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
lol hovsa, den post røg sku i forkert forum. Ja ja det er altså dagen derpå *G*
|
|
![]() |
|
Muffeh ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2009 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 1040 |
HVIS det kan lade sig gøre, så skal det være via det optiske stik der sidder bag på playbar, men er langt fra sikker på om det kan lade sig gøre.
|
|
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
|
![]() |
|
ja self via det optiske. Skal os have en optisk splitter sat på
|
|
![]() |
|
Splinten ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2004 Sted: Lolland Status: Offline Point: 910 |
OT: "dagen derpå..." - har du været til Bieber-koncert???
![]() ![]() |
|
![]() |
|
LOL nej sku, ovre ved naboerne til fødselsdag og 20 øl og 3 flasker rødvin senere :)
|
|
![]() |
|
Splinten ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2004 Sted: Lolland Status: Offline Point: 910 |
Ok, mere rolig... God bedring skal jeg vel næsten ønske så???
|
|
![]() |
|
hehe jo tak, damen havde lavet hjemmelavet burger på grillen til jeg stod, her kl 13 :) så det var perfekt. Nå håber der lige er 1 som har svaret til topic
|
|
![]() |
|
SoundWave ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Maj-2009 Status: Offline Point: 817 |
Hvad med HDMI fra ATV3 til TV og så optisk fra TV til playbar? På den må burde der ingen problemer være med lyden.
|
|
![]() |
|
Mr. Claude ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1130 |
Køb en optisk splitter...
Redigeret af Mr. Claude - 21-April-2013 kl. 18:33 |
|
![]() |
|
Tweaky ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-September-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 630 |
Kun 1 optisk ind på Playbaren, så enten som nævnt med en splitter eller også finde noget bedre end YouTube :-)
|
|
![]() |
|
huntiedk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2006 Sted: København Ø, DK Status: Offline Point: 725 |
+1! Så skal der heller ikke justeres på playbaren om man ser ATV eller andet. Og TV'et sørger typisk for at forsinke lyden lige så meget som billedet, så man ikke får lipsync-problemer. |
|
Øst, vest, ::1 bedst
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |