recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny skærm ipod touch 4gen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny skærm ipod touch 4gen

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ny skærm ipod touch 4gen
    Sendt: 22-April-2013 kl. 20:15
Min søn har tabt sin ipod med knust glas til følge, hvordan skifter man det billigst nær aarhus.. Alternativt har jeg måske mod på selv at skifte den så guiden på ifixit.com.. Men hvad har i andre af erfaringer mht glasskift?
Mvh

René
Til top
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-December-2009
Sted: Gilleleje
Status: Offline
Point: 1040
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Muffeh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2013 kl. 20:27
altså, selve glasset er IKKE til at skifte med mindre man virkelig har styr på en varmepistol og lim mellem forskellige typer glas.

det nemmeste er og skifte glas og LCD skærm, iphonegadget.dk sælger dem ned til omkring 300kr for en klasse b skærm, originale skærme koster dog op imod 800 kr. - angående hvor let det er? jeg har lige i weekenden skiftet skærm og lavet hele 2 iphone 4 udelukkende via guiden fra ifixit.com - har dog også deres pro tech tool kit, som hjælper en hel del! (prisen med told osv. direkte fra ifixit, ligger på lige omkring 800 kr, mens iphonegadget.dk dog også sælger det, her tager de bare 1299 for det, så er du en der har mod på at bestille fra USA, så spare du godt 500 dask!)

OBS: der er INGEN egentlig told på sættet, det kun administrations gebyr og det at fedex får en tolder til at tjekke det der koster, og så koster fragten 35 dollars alene.

- må hellere lige tilføje, at det kræver man har lidt tålmodighed til den slags, og er fingernem (selv med det rette værktøj) og for guds skyld, sørg for at tegne op og vær klar til alle de mange skruer INDEN du starter på at skille den ad, det hjælper en hel del! <- her kan ifixit's magnetiske måtte evt. hjælpe.. og så kan jeg oplyse at det tog mig godt 3½ time fra start til slut, og sad med 3 iphones hvoraf den ene var donor telefon til de 2 andre.

Redigeret af Muffeh - 22-April-2013 kl. 20:30
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu