|
Viasat HD plus |
Besvar |
Forfatter | |
Gambler48
Ny bruger Oprettet: 23-April-2013 Sted: Gadstrup Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 23-April-2013 kl. 00:30 |
Hej. Har lige opsagt mit Viasat abonnement og sendt kortet retur.
Nu har jeg så denne box (Pace) og kan ikke bruge den til noget som helst - hvis det da ikke er muligt at ophæve den spærring som Viasat har kodet ind. Findes der noget program som kan anvendes - eller? |
|
Lytro
Super bruger Oprettet: 03-Maj-2010 Sted: Nejede,Hillerød Status: Offline Point: 363 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad vil du bruge den til. ?
Det er kun Viasat der bruger NDS.
Lynge
|
|
Hvorfor skriver du ikke i din PROFIL, hvilken landsdel du bor. Det ville hjælpe på nogle svar. :-)
|
|
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4706 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Gambler48. Der findes ikke noget program. Det er ægerligt at det er en HD modtager, hvis du havde haft en almindelig modtager kunne du modtage gratis FTA kanaler fra Europæiske lande på andre satelliter. Jeg ville foreslå dem fra ASTRA 1 på 19,2°øst ( eller evt. Hot Bird på 13.0°øst ) Køb en billig SAT Finder og drej din parabol 17° mod øst som beskrevet i første halvdel af dette link: Tilslut SD modtageren igen og lav en kanalsøgning. Jeg ved ikke helt hvilken modtager du har, men i dette link kan du for de enkelte SAT modtagere finde beskrivelse af hvordan en kanalsøgning gøres. Se lidt nede på modtagerens side under Download Manualer: Hilsen Carsten. Rettelser: Ovenstående gælder kun hvis det havde været en almindelig ( ikke HD ) modtager ) Redigeret af csell - 23-April-2013 kl. 11:08 |
|
mkirkelund
Guld medlem Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
Funktioner
Tak(0)
|
Viasat's HDbokse kan ikke bruges til FTA kanaler.
|
|
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4706 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak. Jeg tænkte ikke på at det var en HD boks. Hvis trådstarter skulle ønske at se andre gratis Europæiske kanaler kan han stadig dreje sin parabol og så købe en FTA HD modtager, de fås fra 1000 kr og op. Hilsen Carsten.
|
|
Gambler48
Ny bruger Oprettet: 23-April-2013 Sted: Gadstrup Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak til jer der har svaret. Jeg må konstatere, at min HD boks kun er til genbrugspladsen. Øv, jeg troede, at den måske kunne tilrettes, så den kunne tage evt. Astra eller anden med nogle frie kanaler.
mvh, Bjarne |
|
Neobi/q
Super bruger Oprettet: 21-Juli-2010 Sted: Haslev Status: Offline Point: 355 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det plejer da også at være muligt at sælge dem for en lille skilling ;)
|
|
Lukker jeg lort ud. Så skriv en pm. Det er altid rart at lære noget nyt
|
|
henninge
Bruger Oprettet: 21-November-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 238 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er ikke rigtigt. Jeg fik for 5 mdr. siden en Viasat HDboks - Samsung SMT-S5140, der fint tager alle de frie tyske kanaler og formentlig også alle andre. Havde det ikke været muligt havde jeg kke Viasat i dag. Henninge
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |