|
DVD spørgsmål |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Durgan_DK ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-April-2013 Status: Offline Point: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-April-2013 kl. 08:05 |
|
Efter flere gange at skulle genkøbe de samme børnedvd film, forbi ungerne behandler dem dårligt. Tænkte jeg på at begynde at backe dem op, så jeg kan brænde en kopi når originalen går i stykker.
Hvilket stykke software til OS-X vil i anbefale, gerne noget som kan tag en kopi i iso eller dmg format. Så jeg kan brænde det direkte ud.
Har leget lidt med Handbrake for at ligge det over på ipad og iphone, men mangler image funktionen. Håber i kan hjælpe med gode ideer?
Gerne gratis....
|
||
![]() |
||
mortenls ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Oktober-2010 Status: Offline Point: 209 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
|
http://www.macdvdripperpro.com
synes jeg er bedst. Hent prøveversionen, som kan kopiere 5 dvd'er, og prøv selv. Hvis du så synes om det koster det 25$ lige nu. Redigeret af Brixen - 23-April-2013 kl. 13:01 |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10479 |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
|
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
|
Det ligner et Windows-program. |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10479 |
|
Det er det også. Jeg havde opfattet OS-X som et vilkårligt styresystem, hvilket åbenbart ikke er tilfældet.
Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |