|
S: Epson TW3200 + 92" lærred |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
synderen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 77 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-April-2013 kl. 11:21 |
Hej
Jeg sætter min Epson TW3200 projektor til salg, samt tilhørende Screen Pro Tab Tension lærred med motor (og fjernbetjening). Desuden medfølger 10m hdmi kabel Projektoren har kørt 236 timer, og virker upåklageligt. Den er omkring halvanden år gammel. Lærredet virker fint, men buler en smule i bunden, dog kun ude i det sorte område. Alle tingene befinder sig i Slagelse, og kan ses i aktion. Jeg sælger helst samlet. Byd løs. Mvh Jakob
|
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du en pris for projektoren alene?
Redigeret af mkirkelund - 19-April-2013 kl. 11:28 |
|
![]() |
|
Leviathan.jk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-April-2009 Sted: Købrnhavn Status: Offline Point: 823 |
Hov jeg har en, som måske kunne være interesseret i lærred alene. Screen Pro er et mærke? Kan du skrive lidt mere om lærredet? (Gain osv)
|
|
Samsung SP-A900B, Screen Excellence Slim, Procella P6, Procella P10, Anthem AVM 50v, Anthem PVA-5, Denon DVD-3800BD, Samsung BD-F8900
|
|
![]() |
|
synderen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 77 |
#1 jeg forestiller mig en pris omkring de 5.000kr
#2 Jeg har simpelthen kigget hele kontoret igennem for at finde en kvittering, så jeg kunne google mig frem til de oplysninger, du søger. Men den er pist væk. Jeg kan blot huske at jeg købte det fra nyt af, af en gut som drev en forretning i Jylland, hvor han importerede billige tab tension lærreder med motor fra Tyskland. De hed noget andet end Screen Pro, men det er det eneste der står på lærredet. Så jeg kan desværre ikke hjælpe dig videre på vej pt.. Og ja, det er sgu lidt useriøst;-/ Vh Jakob
|
|
![]() |
|
Bump
|
|
![]() |
|
SCR ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-December-2012 Sted: Rødovre Status: Offline Point: 82 |
Hej,
Jeg vil gerne byde 4.000,- for projektoren alene. MVH Mikael
|
|
![]() |
|
Mikael: Dit bud er noteret. Jeg vil lige gøre opmærksom på at auktionen også kører på www.hol.dk
|
|
![]() |
|
gullip ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-Marts-2008 Sted: Udlandet Status: Offline Point: 323 |
Hvad forventer du for lærredet?
Jeg kunne måske godt være interesseret i det. |
|
![]() |
|
Gullip: Jeg håber på en pris omkring de 1.500kr for det.
Mikael: Hvad siger du til 4500kr også får du et Vogels ophæng med i købet?
|
|
![]() |
|
SCR ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-December-2012 Sted: Rødovre Status: Offline Point: 82 |
Jeg har allerede en hylde den skal stå på, så jeg er kun interesseret i projektoren.
|
|
![]() |
|
gullip ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-Marts-2008 Sted: Udlandet Status: Offline Point: 323 |
Fair nok, jeg tænkte på omkring 700-1.000 kroner.
|
|
![]() |
|
Mikael: Hvad siger du til 4500kr også får du et Vogels ophæng med i købet?
[/QUOTE] Ska vi handle?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |