|
Ikke forbindelse til dedikeret grafikkort? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6262 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-April-2013 kl. 08:26 |
Da jeg tilsluttede min gamer-PC i hjemmebioen fik jeg den besked, at der ikke kunne oprettes forbindelse til det dedikerede grafikkort
![]() Hvorfor nu det?
Det integrerede grafikkort er ikke meget bevendt til Crysis 3
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10479 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er det et grafikkort du netop har installeret? I så fald skal du huske at disable det integrerede i bios.
Og du har vel anvendt den korrekte tilslutning, jeg mener der er vel HDMI udgang på begge.
![]() Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6262 |
Det fungerer som før, da jeg flyttede computeren tilbage til skrivebordet
DVI ved skrivebord, HDMI i hjemmebio
Grafikkortet er ikke nyt
Redigeret af jake51 - 04-April-2013 kl. 11:11 |
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
Kan du komme i BIOS eller se POST meddelser inden den starter med at loade operativsystemet?
|
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4057 |
Hvad for CPU og dedikeret kort er der tale om
|
|
![]() |
|
Intel Core i7 Nvidia GTX 580
|
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4057 |
Lyder lidt som driver problemer. Prøv of se om der er opdateringer på din computer producent website, og installer alt fra chipsettet og de to grafik drivere. For det virket på min den gamle
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10479 |
Skal ovenstående ikke forståes sådan at du har fået det til at virke igen? Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Det virker ved skrivebordet, det virker ikke i hjemmebioen
Jeg har ikke rørt ved indstillinger
Online ved skrivebord, offline i hjemmebio
Men det dedikerede grafikkort skal vel ikke have en internetforbindelse for at fungere, når jeg har valgt offlinetilstand i Steam/Origin? Redigeret af jake51 - 05-April-2013 kl. 08:02 |
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Det er så nok hdmi udgangen der er defekt i kortet
|
|
![]() |
|
Det var skisme kortets udgang, der er defekt
Det var for sent, det gik op for mig
|
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |