|
Finlux - PVR funktion |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ShelbyPoker ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 110 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-April-2013 kl. 09:05 |
Hej
Har netop indkøbt et Finlux 42FLHTR982LU (42 LED, Full HD) - til de 3.000,- er det et ganske fint soveværelses-TV
MEN - den indbyggede PVR-funktion kan IKKE klare at optage 2 programmer lige efter hinanden - så brokker den sig over at der skal være 15 sekunder imellem programmerne - men det kan jeg jo ikke rigtig gøre noget ved, da det programmeres via EPG ?!
![]() Hvordan kan de finde på at lave sådan en BUG ??!!
Nå, jeg giver lige deres support en chance i dag - og ellers er vores datter nok glad for at få skiftet hendes 22" CRT ud ![]() Nogen som kan anbefale et TV med god - og fungerende - PVR funktion ?
Mvh. Brian S Jensen Redigeret af ShelbyPoker - 24-April-2013 kl. 09:05 |
|
![]() |
|
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Finlux lyder besnærende.... Tyrkiske tv-fabrikker har vel også lov til at fejle ? Men hvad kan man egentlig forvente af en skærm til 3 K ? |
|
E.L.
|
|
![]() |
|
ShelbyPoker ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 110 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej
Naturligvis har de lov at fejle - og dog....
![]() Det her er bare en dum fejl - det er jo ikke fordi at der er sparet på komponenter eller lign. - det havde kostet det samme at skrive softwaren rigtig. Som jeg ser det, så er det udelukkende fordi de ikke lige har taget højde for "problemstillingen"
Og jeg vil næsten garantere at det er samme PVR-software der benyttes i de dyrere modeller....
Mvh.
Brian S Jensen
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |